معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از وقوع آتش سوزی در چهار باب منزل مسکونی این شهر خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان حریق به صورت کامل مهار شد. به  گزارش مهر  گیلان ،شهرام مومنی  اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۹ دقیقه بعدازظهر امروز طی تماس وقوع آتش سوزی در منطقه دیانتی خیابان استقلال اطلاع رسانی […]

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از وقوع آتش سوزی در چهار باب منزل مسکونی این شهر خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان حریق به صورت کامل مهار شد.

به  گزارش مهر  گیلان ،شهرام مومنی  اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۹ دقیقه بعدازظهر امروز طی تماس وقوع آتش سوزی در منطقه دیانتی خیابان استقلال اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه به محض دریافت این خبر آتش نشانان به محل مذکور اعزام شدند ، افزود: ۶۰ مأمور آتش نشانی به همراه ۱۲ افسر ارشد با ۲۳ خودرو اطفای حریق و آبرسان به محل اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت به وسعت حریق اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه با توجه به یکپارچه بودن سربندی منازل چهار باب منزل مسکونی طعمه حریق شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش آتش نشان برای مهار و کنترل حریق و جلوگیری از گسترش آن به سایر منازل خیابان مذکور، خاطرنشان کرد: کنترل آتش توسط آتش نشانان در عرض ۲۰ دقیقه صورت گرفت.

مومنی تصریح کرد: با توجه به وسعت آتش لکه گیری و مهار کامل آتش حدود دو ساعت و نیم طول کشید.

به گفته وی کانون و مرکز شروع آتش سوزی مشخص شده ولی علت و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است./ انتهای پیام /مهر/ گیلان