در پنجمین روز از هفته دولت؛ بخش شیمی درمانی و بانک خون بیمارستانی در بیمارستان نیکوکار املش، افتتاح شد.  به گزارش مهر گیلا ن، به مناسبت هفته دولت، صبح امروز (چهارشنبه)،بخش شیمی درمانی و بانک خون بیمارستانی در بیمارستان نیکوکار املش با حضور مسوولان دانشگاه و نماینده شهرستان های رودسر و املش و فرماندار و […]

 در پنجمین روز از هفته دولت؛ بخش شیمی درمانی و بانک خون بیمارستانی در بیمارستان نیکوکار املش، افتتاح شد.

 به گزارش مهر گیلا ن، به مناسبت هفته دولت، صبح امروز (چهارشنبه)،بخش شیمی درمانی و بانک خون بیمارستانی در بیمارستان نیکوکار املش با حضور مسوولان دانشگاه و نماینده شهرستان های رودسر و املش و فرماندار و مسوولان محلی افتتاح شد.
دکتر داودی – معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۶ نفر از بیماران مبتلا به انواع سرطانها در این بخش بستری شده و تحت درمان فوق تخصصی انکولوژی قرار گرفتند.
وی با اعلام اینکه برای راه اندازی بانک خون بیمارستانی مبلغ یک میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده و از امروز برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: با راه اندازی این بخش با ده تخت بستری و تجهیزات بانک خون ببمارستانی کلیه بیماران مبتلا به انواع سرطان می توانند خدمات شیمی درمانی بصورت بستری و سرپایی از این بیمارستان دریافت کنند.