دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، صبح امروز در سفر به استان گیلان، از بیمارستان سلامت رستم آباد رودبار بازدید کرد.  به گزارش مهرگیلان ، دکتر حسینعلی شهریاری- دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، صبح […]

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، صبح امروز در سفر به استان گیلان، از بیمارستان سلامت رستم آباد رودبار بازدید کرد.

 به گزارش مهرگیلان ، دکتر حسینعلی شهریاری- دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، صبح امروز در سفر به استان گیلان، از بیمارستان سلامت رستم آباد رودبار بازدید کرد. در این بازدید ضمن بررسی وضعیت و امکانات بخش های مختلف این مجموعه، با مراجعین، کادر درمانی و بیماران حاضر در این بیمارستان به گفت و گو پرداخت.
بیمارستان سلامت رستم آباد سال ۱۳۸۹ در ۲ طبقه و با زیربنای ۲۴۲۰ متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. در این بیمارستان درمانگاه های داخلی، جراحی، زنان،اطفال، بیهوشی،گوش و حلق و بینی، پوست ، قلب و عروق و همچنین درمانگاه شنوایی سنجی اطفال فعال می باشند. این بیمارستان  علاوه بر بخشهای ذکر شده شامل ۹ اتاق بستری و ۳۲ تخت مصوب شامل ۲۶ تخت بزرگسال و ۶ تخت اطفال و نوزاد می باشد.