پنج ایده برتر رویداد کارآفرینی حوزه سلامت شمال کشور، پس از سه روز برگزاری این رویداد بزرگ در دانشکده پزشکی رشت معرفی شدند. به گزارش مهر گیلان ؛ پنج ایده برتر رویداد کارآفرینی حوزه سلامت شمال کشور (استارتاپ ویکند حوزه سلامت)، پس از سه روز برگزاری این رویداد بزرگ، از سوی تیم داوری معرفی شد. […]

پنج ایده برتر رویداد کارآفرینی حوزه سلامت شمال کشور، پس از سه روز برگزاری این رویداد بزرگ در دانشکده پزشکی رشت معرفی شدند.
به گزارش مهر گیلان ؛ پنج ایده برتر رویداد کارآفرینی حوزه سلامت شمال کشور (استارتاپ ویکند حوزه سلامت)، پس از سه روز برگزاری این رویداد بزرگ، از سوی تیم داوری معرفی شد.

این رویداد با هدف آشنایی با بوم مدل کسب و کار و در راستای چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسیر تحقق شاخص های دانشگاه نسل سوم برگزار شد. که در طی آن ۶۸ ایده برای شرکت در این رویداد ارایه شد و از این تعداد، ۱۵ ایده برتر در مدت سه روز برگزاری این برنامه با هم رقابت کردند که در نهایت پنج ایده برتر معرفی شد.

رتبه های برتر این استارتاپ ویکند به ترتیب: تیم دانشجویی بهداشت گروه (awake) رتبه اول، تیم دانشجویی پرستاری گروه (کاربینو) رتبه دوم، تیم دانش آموزی، دانشجویی و کارمندی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(امداد آپ – گل آرام و جان ساق) مشترکاً رتبه سوم را به دست آوردند.

گفتنی است: این رویداد به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد. در این رویداد دانشجویانی از استان های مازندران، اراک، تهران، زنجان، شیراز و اصفهان حضور داشتند. روابط عمومی مراکز درمانی پورسینا، رازی و ولایت، دانشکده پزشکی، معاونت دانشجویی و معاونت پژوهشی به همراه کارشناسان ستادی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز به عنوان تنها تیم کارمندی در این رویداد حضور داشتند.