در راستای توسعه فعالیت های برون مرزی حوزه سلامت، ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت، در نمایشگاه “اوراسیا ۲۰۱۹” ترکیه معرفی شد. به گزارش مهر گیلان ، در راستای توسعه فعالیت های برون مرزی حوزه سلامت، برنامه های مشترک آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشگاه های […]

در راستای توسعه فعالیت های برون مرزی حوزه سلامت، ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت، در نمایشگاه “اوراسیا ۲۰۱۹” ترکیه معرفی شد.

به گزارش مهر گیلان ، در راستای توسعه فعالیت های برون مرزی حوزه سلامت، برنامه های مشترک آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دانشگاه های حاضر در نمایشگاه “اوراسیا ۲۰۱۹” که در حال حاضر در کشور ترکیه برپا شده است، به اجرا در آمد و طی آن ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  معرفی شد.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران به عنوان تنها نمایندگان وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران، ضمن شرکت در این رویداد مهم علمی در منطقه، موفق به معرفی ظرفیت های دانشگاه در حیطه  های آموزشی، پژوهشی و درمانی شد.  مذاکره با بیش از ٢٠ دانشگاه  علوم پزشکی شرکت کننده در نمایشگاه و عقد چندین تفاهم نامه با محوریت ایجاد همکاری های بین المللی  در زمینه های آموزشی، پژوهشی و توریسم سلامت، از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

گفتنی است؛ اجلاس شخصیت های علمی آسیا و اروپا (اوراسیا) با حضور نمایندگان ۳۵۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی از ۵۲ کشور جهان، در استانبول ترکیه برگزار شد. در این راستا، از کشور ایران، تعداد ۱۴ دانشگاه، در این رویداد علمی دانشگاهی جهان شرکت کردند.

این برنامه به همت مدیریت امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان به انجام رسید.