اولین مرکز دولتی ناباروری (IVF) در گیلان، باحضور وزیر بهداشت و به دستور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس، در بیمارستان الزّهرا(س) رشت، افتتاح شد. به گزارش مهرگیلان، هم زمان با افتتاح پروژه های سلامت محور در گیلان، اولین مرکز دولتی ناباروری (IVF) گیلان، با حضور وزیر بهداشت، به دستور رییس جمهور و به صورت […]

اولین مرکز دولتی ناباروری (IVF) در گیلان، باحضور وزیر بهداشت و به دستور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس، در بیمارستان الزّهرا(س) رشت، افتتاح شد.

به گزارش مهرگیلان، هم زمان با افتتاح پروژه های سلامت محور در گیلان، اولین مرکز دولتی ناباروری (IVF) گیلان، با حضور وزیر بهداشت، به دستور رییس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانس، در بیمارستان الزّهرا (س) رشت، افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ ساخت بخش ناباروری (IVF)به عنوان اولین بخش ناباروری دولتی استان در فضایی با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع، در سال۹۶ آغاز شد. بخش ناباروری (IVF) با هزینه ۱۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل بیمارستان الزّهراء (س) رشت احداث شده است. کاهش هزینه خدمات، ایجاد زیر ساخت لازم برای حمایت از زوجین نابارور جهت تحکیم بنیان خانواده و ارتقای فضای آموزشی مناسب برای دانشجویان رشته های تخصصی زنان و زایمان، از مهمترین اهداف راه اندازی این بخش است.