بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی پیروز لاهیجان با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی به صورت رسمی افتتاح شد. به گزارش مهر گیلان ، هم زمان به سفر هیات دولت تدبیر و امید به استان گیلان، بیمارستان پیروز لاهیجان، با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی، افتتاح شد. بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان در زمینی به […]

بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی پیروز لاهیجان با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش مهر گیلان ، هم زمان به سفر هیات دولت تدبیر و امید به استان گیلان، بیمارستان پیروز لاهیجان، با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی، افتتاح شد.

بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان در زمینی به مساحت دو هکتار با زیربنای ۱۷هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه احداث شده است. این مرکز درمانی دارای بخش های تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان ،کودکان و نوزادان، ارتوپدی، چشم پزشکی، اتاق عمل،رادیو لوژی، ICU، CCU، آزمایشگاه، داروخانه و درمانگاه های تخصصی و عمومی، تصفیه خانه فاضلاب، ساختمان اداری و… می باشد.

زمین این مرکز درمانی در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر محمد صادق پیروز، استاد و پیشکسوت گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به این دانشگاه اهداء شد و عملیات اجرایی ساخت آن توسط سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از سال ۱۳۸۸ شروع و در اسفند ماه جاری به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل شد. برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.