استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز کارگر در رشت با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان درکنار جامعه کارگری موجب چرخش تولید و پایداری در کار و جامعه کارگری می شود، گفت: در هر فرصتی و زمانی باید پای صحبت ها، دغدغه‌ها و درد و دل های کارگران بنشینیم. به گزارش مهر  گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری […]

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز کارگر در رشت با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان درکنار جامعه کارگری موجب چرخش تولید و پایداری در کار و جامعه کارگری می شود، گفت: در هر فرصتی و زمانی باید پای صحبت ها، دغدغه‌ها و درد و دل های کارگران بنشینیم.

به گزارش مهر  گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم روز کارگر که توسط خانه کارگر تشکیلات گیلان در سالن همایش های بانک صادرات استان برگزار شد  ضمن تبریک این روز خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی درست دغدغه ها و مشکلات جامعه کارگری را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه باید در کنار جامعه کارگری از واحدهای تولیدی حمایت کنیم افزود: از واحدهای تولیدی در کنار جامعه کارگری توأم با هم با رعایت حقوق متقابل آنان حمایت کنیم تا موجب چرخش تولید پایداری و استمرار کار در جامعه کارگری می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه شنیدن پای صحبت های جامعه کارگری مختص این روز نیست اظهار داشت: من در بازدید از کارخانجات، کارگاه ها، سطح شهر و یا دیدارها و جلسات، پای صحبت ها و درد و دل های این قشر زحمتکش می‌نشینم.

استاندار گیلان از برگزارکنندگان روز کارگر خواست به جای صحبت مدیران، فرصت بیشتری را در اختیار نمایندگان کارگران جهت ارائه نظرات و مطالباتشان قرار دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط استاندار گیلان، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندهی سپاه از کتاب شهید صمدی، کارگر شهید رونمایی و از برخی کارگران و تشکل‌های کارگری نمونه تقدیر شد./ انتهای پیام