معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه عملیاتی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور را ابلاغ کرد.  به گزارش مهر گیلان ؛ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، ضمن ارایه عملکرد مقایسه ای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور طی سال های ۹۶ و ۹۷، نقاط قوت، […]

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه عملیاتی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور را ابلاغ کرد.

 به گزارش مهر گیلان ؛ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، ضمن ارایه عملکرد مقایسه ای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور طی سال های ۹۶ و ۹۷، نقاط قوت، ضعف، مسایل و مشکلات پیش رو نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 در ادامه حاضران به ارایه پیشنهادات و راهکارهای عملی برای رفع موانع که منجر به بروز آسیب های جدی به مصرف کنندگان می شود، پرداختند.

در پایان پس از تعیین برنامه عملیاتی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سال جاری، برنامه مذکور از سوی معاونت غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به تمامی ادارات و واحدهای مرتبط، ابلاغ شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با حضور معاون غذاو دارو دانشگاه، مدیران و روسای ادارات نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، نظارت بر دارو و مخدر، واحد تجهیزات پزشکی و سایر متولیان امر، در سالن اجلاس معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد./