شرکت گاز استان گیلان یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه ریاست محترم جمهوری در خصوص استقرار میز خدمت، در تاریخ ۸ خرداد ۹۷ اقدام به تشکیل کارگروه میز خدمت نمود و هم اکنون ۲۳ خدمت درخصوص گاز از طرق حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به مراجعین محترم ارائه می گردد. به گزارش  مهرگیلان – حسین […]

شرکت گاز استان گیلان یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه ریاست محترم جمهوری در خصوص استقرار میز خدمت، در تاریخ ۸ خرداد ۹۷ اقدام به تشکیل کارگروه میز خدمت نمود و هم اکنون ۲۳ خدمت درخصوص گاز از طرق حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به مراجعین محترم ارائه می گردد.

به گزارش  مهرگیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در راستای اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز جلسات توجیهی میز خدمت برای روسای ادارات گاز شهرستانها و همچنین رابطین میز خدمت برگزار شده است،اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده موارد مورد نیاز میز خدمت از جمله فرم ها و ملزومات دیگر جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعین، در اختیار ادارات و رابطین میز خدمت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص نحوه اجرای میزخدمت در شرکت گاز بیان نمود: میز خدمت را می توان به سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان تقسیم نمود و در سال ۹۷ در مجموع این سه بخش، بیش از ۱۶۶ هزار خدمت ثبت گردیده است.

مهندس اکبر در خصوص خدمات بخش حضوری میز خدمت گاز استان گیلان گفت: در بخش حضوری که از تیرماه سال ۹۷ شروع شد، مجموعا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خدمت مراجعه تا پایان سال ۹۷ ثبت گردید که از این میزان، بیشترین مراجعه کننده مربوط به اداره گاز شهرستان رشت با تعداد ۴ هزار ۵۰۰ مراجعه و کمترین مراجعه مربوط به اداره گاز شهرستان شفت با تعداد ۱۱۰ مراجعه می باشد.

وی ادامه داد: بیشترین خدمات درخواستی مراجعه کنندگان به ترتیب تقسیط گازبها با ۱۶ درصد، پرداخت صورتحساب با ۱۴ درصد و اشتراک پذیری با ۱۰ درصد می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص خدمات بخش الکترونیک میز خدمت گاز استان گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همت واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان گیلان میز خدمت الکترونیکی تقریبا از مهرماه سال ۹۷ شروع به کار نمود و هم اکنون در دو بخش وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی شرکت گاز استان گیلان به مشترکین محترم ارائه خدمت می کند.

مهندس اکبر افزود: در بخش خدمات الکترونیک مجموعا بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ مورد خدمت به ثبت رسیده که در این بین بیشترین خدمت درخواستی، پرداخت صورتحساب (بیش از ۹۲ درصد) و کمترین درخواست مربوط به خدمت قطع گاز (کمتر از ۱ درصد) می باشد.

وی در ادامه در خصوص دفاتر پیشخوان دولت گفت: در سال گذشته، حدود ۱۴۲ هزار مراجعه کننده با حضور در دفاتر پیشخوان دولت خدمات گاز را دریافت نمودند که در این بین بیشترین مراجعه کننده مربوط به شهرستان رشت با حدود ۶۰ هزار مراجعه و کمترین میزان مربوط به شهرستان املش با تعداد حدود یک هزار مراجعه می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین بیشترین خدمات درخواستی مراجعه کنندگان را به ترتیب قبض المثنی با بیش از ۶۶ هزار مورد، تغییر نام با ۲۹ هزار مورد و مفاصا حساب با ۲۴ هزار مورد عنوان نمود.

مهندس اکبر در پایان اظهار داشت: هدف شرکت گاز جلب رضایت حداکثری مردم عزیز می باشد و در این راستا هم اکنون هر ۲۳ خدمت ممکن در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قابل ارائه می باشد و مردم عزیز می توانند به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را به ثبت رسانند.