۱۵:۴۳:۲۰ - چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاسخگویی به بیش از ۱۶۶ هزار درخواست در میز خدمت شرکت گاز استان گیلان

شركت گاز استان گيلان یک هفته پس از ابلاغ بخشنامه رياست محترم جمهوري در خصوص استقرار ميز خدمت، در تاريخ ۸ خرداد ۹۷ اقدام به تشكيل كارگروه ميز خدمت نمود و هم اکنون ۲۳ خدمت درخصوص گاز از طرق حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان به مراجعین محترم ارائه می گردد.

به گزارش  مهرگیلان – حسين اكبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه در راستای اجرای مناسب میز خدمت در شرکت گاز جلسات توجيهي ميز خدمت براي روساي ادارات گاز شهرستانها و همچنين رابطين ميز خدمت برگزار شده است،اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده موارد مورد نياز ميز خدمت از جمله فرم ها و ملزومات ديگر جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعین، در اختيار ادارات و رابطین میز خدمت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص نحوه اجرای میزخدمت در شرکت گاز بیان نمود: ميز خدمت را مي توان به سه بخش حضوري، الكترونيكي و دفاتر پيشخوان تقسيم نمود و در سال ۹۷ در مجموع این سه بخش، بيش از ۱۶۶ هزار خدمت ثبت گرديده است.

مهندس اکبر در خصوص خدمات بخش حضوری میز خدمت گاز استان گیلان گفت: در بخش حضوري كه از تيرماه سال ۹۷ شروع شد، مجموعا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خدمت مراجعه تا پايان سال ۹۷ ثبت گرديد كه از اين میزان، بيشترين مراجعه كننده مربوط به اداره گاز شهرستان رشت با تعداد ۴ هزار ۵۰۰ مراجعه و كمترين مراجعه مربوط به اداره گاز شهرستان شفت با تعداد ۱۱۰ مراجعه مي باشد.

وی ادامه داد: بيشترين خدمات درخواستي مراجعه كنندگان به ترتيب تقسيط گازبها با ۱۶ درصد، پرداخت صورتحساب با ۱۴ درصد و اشتراك پذيري با ۱۰ درصد مي باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص خدمات بخش الکترونیک میز خدمت گاز استان گیلان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همت واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان گیلان ميز خدمت الكترونيكي تقريبا از مهرماه سال ۹۷ شروع به کار نمود و هم اکنون در دو بخش وب سايت و اپليكيشن اختصاصي شركت گاز استان گيلان به مشتركين محترم ارائه خدمت مي كند.

مهندس اکبر افزود: در بخش خدمات الکترونیک مجموعا بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ مورد خدمت به ثبت رسیده كه در اين بين بيشترين خدمت درخواستي، پرداخت صورتحساب (بيش از ۹۲ درصد) و كمترين درخواست مربوط به خدمت قطع گاز (كمتر از ۱ درصد) مي باشد.

وی در ادامه در خصوص دفاتر پيشخوان دولت گفت: در سال گذشته، حدود ۱۴۲ هزار مراجعه کننده با حضور در دفاتر پيشخوان دولت خدمات گاز را دریافت نمودند كه در اين بين بيشترين مراجعه كننده مربوط به شهرستان رشت با حدود ۶۰ هزار مراجعه و كمترين میزان مربوط به شهرستان املش با تعداد حدود یک هزار مراجعه مي باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین بيشترين خدمات درخواستي مراجعه كنندگان را به ترتيب قبض المثني با بيش از ۶۶ هزار مورد، تغيير نام با ۲۹ هزار مورد و مفاصا حساب با ۲۴ هزار مورد عنوان نمود.

مهندس اكبر در پایان اظهار داشت: هدف شرکت گاز جلب رضایت حداکثری مردم عزیز می باشد و در این راستا هم اکنون هر ۲۳ خدمت ممکن در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت گاز استان گیلان قابل ارائه می باشد و مردم عزیز می توانند به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را به ثبت رسانند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • پربازدیدترین ها
تابناك وب