شرکت برق منطقه ای گیلان در خرداد ماه امسال در شاخص میزان رویت پذیری با میزان % ۹۸/۹۴ و شاخص کیفیت اطلاعات به میزان % ۹۸/ ۹۷ مقام نخست را کسب کرد. به گزارش مهر گیلان ،«کامبیز اسماعیل نیا» مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این خصوص گفت: براساس اعلام معاونت […]

شرکت برق منطقه ای گیلان در خرداد ماه امسال در شاخص میزان رویت پذیری با میزان % ۹۸/۹۴ و شاخص کیفیت اطلاعات به میزان % ۹۸/ ۹۷ مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش مهر گیلان ،«کامبیز اسماعیل نیا» مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این خصوص گفت: براساس اعلام معاونت راهبری شبکه برق کشور، شرکت برق منطقه ای گیلان در خرداد ماه امسال در شاخص میزان رویت پذیری با میزان % ۹۸/۹۴ و شاخص کیفیت اطلاعات به میزان % ۹۸/ ۹۷ مقام نخست را در میان ۱۶ شرکت برق منطقه ای کسب کرد.
اسماعیل نیا افزود: شاخص های فوق مربوط به کمیت وکیفیت اطلاعات ارسالی به دیسپاچینگ ملی بوده و نقش و اهمیت بسزایی در بهره برداری لحظه ای از شبکه برق کشور را دارا هستند.
شایان ذکر است که برق منطقه ای گیلان در اردیبهشت ماه ۹۷ نیز در شاخص های فوق به ترتیب با میزان % ۹۸/۹۴ و ۹۸% به ترتیب مقام دوم و اول را در بین شرکت های برق منطقه ای کسب کرده است.a