وزیر بهداشت در آیین افتتاح اورژانس مرکز دانشگاهی رازی رشت، اولویت اصلی را در تجهیز اورژانس های موجود در کشور دانست و خاطر نشان کرد: در استان گیلان نیز، با وارد شدن این اورژانس در چرخه سلامت استان، بار بزرگی از دوش اورژانس های قدیمی برداشته شد. به گزارش مهر گیلان،دکتر سعید نمکی- وزیر بهداشت، […]

وزیر بهداشت در آیین افتتاح اورژانس مرکز دانشگاهی رازی رشت، اولویت اصلی را در تجهیز اورژانس های موجود در کشور دانست و خاطر نشان کرد: در استان گیلان نیز، با وارد شدن این اورژانس در چرخه سلامت استان، بار بزرگی از دوش اورژانس های قدیمی برداشته شد.

به گزارش مهر گیلان،دکتر سعید نمکی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آیین افتتاح اورژانس مرکز دانشگاهی رازی، در جمع خبرنگاران، اولویت اصلی را در تجهیز اورژانس های موجود در کشور دانست و خاطر نشان کرد: در استان گیلان نیز، با وارد شدن این اورژانس در چرخه سلامت استان، بار بزرگی از دوش اورژانس های قدیمی برداشته خواهد شد. 

مقام عالی وزارت بهداشت، از نوسازی سایر اورژانس های استان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با تمام توان در تلاش هستیم تا بیمارستان ۴٠٠ تختخوابی را تا پایان سال ٩٩ به بهره برداری برسانیم و این مهم در کنار همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نماینده های استان محقق خواهد شد. دکتر نمکی در پایان، با تصریح بر عدم کمبود دارو در سطح کشور، گفت: علیرغم تحریم های موجود و شرایط کنونی، همانطور که در ابتدای قبول مسوولیت به مردم شریف ایران قول داده بودم، اجازه نخواهیم داد کمبود دارو در کشور وجود داشته باشد.