مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… سیزده آبان بار دیگر با آرمان های حضرت امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند. به گزارش مهر گیلان، به مناسبت یوم ا… سیزده آبان، سالروز تبعید امام(ره)، سالروز تسخیر […]

مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… سیزده آبان بار دیگر با آرمان های حضرت امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

به گزارش مهر گیلان، به مناسبت یوم ا… سیزده آبان، سالروز تبعید امام(ره)، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مسوولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار جمع کثیری از اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان گیلان در راهپیمایی یوم الله  سیزده آبان شرکت کردند. 

در این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ابتدای یکی از مسیرهای چهارگانه قرائت و در ادامه دانشگاهیان همراه با احاد مردم  با حضور گسترده،  بار دیگر انسجام و یکپارچگی خود را در دفاع از آرمان های والا امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و اثبات کردند که همچون گذشته پاسدار انقلاب و ارزش های آن هستند.