به گزارش مهر گیلان تاریخ این سرزمین مشحون از افتخارآفرینی و عظمت جوانان غیور و تلاشگری است که در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی و… نام و آوازه ایران سرافراز را بلندتر کرده و پرچم پرافتخارمان را همواره در میدانهای مختلف به اهتزاز در می آورند. بار دیگر شاهد هستیم که یکی از دلاور مردان […]

به گزارش مهر گیلان

تاریخ این سرزمین مشحون از افتخارآفرینی و عظمت جوانان غیور و تلاشگری است که در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی و… نام و آوازه ایران سرافراز را بلندتر کرده و پرچم پرافتخارمان را همواره در میدانهای مختلف به اهتزاز در می آورند.

بار دیگر شاهد هستیم که یکی از دلاور مردان این خطه هدیه ای ارزشمند به ملت ایران اهدا کرده و دلهای همگان را شاد نموده است.

با قلبی آکنده از مهر و محبت و سرشار از تحسین و احترام، بدینوسیله راهیابی آرمین هادی‌پور ملی پوش غیرتمند گیلانی و رشتی را به المپیک ۲۰۲۰ توکیو تبریک عرض نموده و امیدوارم تیم پرافتخار تکواندوی مردان ایران، این جوان نام آور رشتی و همه جوانان پرتلاش میهن اسلامی در مسابقات المپیک هم پرفروغ و درخشان ظاهر شده و برگی دیگر بر دفتر پرافتخار موفقیت های ورزشی کشورمان بیفزایند.

به خانواده محترم و گرامی این دلاور مرد رشتی هم درود می فرستم که چنین فرزند رشید و برومند را تحویل کشور و ملت شریف ایران نموده اند و برای این جوان پرافتخار شهرمان نیز همواره بهترین ها را آرزو می کنم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

گفتنی است آرمین هادی‌پور با صعود به مرحله نیمه‌نهایی گرند پری مسکو موفق شد جواز حضور در مسابقات المپیک توکیو را به دست آورد