به گزارش مهر گیلان، مدیریت برنامه های یونسکو در شهر خلاق خوراک شناسی رشت در فراخوانی از همه سرآشپزها، آشپزها، رستوران داران و کافی شاپ های این شهر خلاق دعوت کرد تا در نخستین گردهمایی تخصصی خوراک رشت شرکت نمایند. این گردهمایی ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه بیستم آذر ماه امسال(۱۳۹۸) در تالار گفتمان شهرداری رشت […]

به گزارش مهر گیلان، مدیریت برنامه های یونسکو در شهر خلاق خوراک شناسی رشت در فراخوانی از همه سرآشپزها، آشپزها، رستوران داران و کافی شاپ های این شهر خلاق دعوت کرد تا در نخستین گردهمایی تخصصی خوراک رشت شرکت نمایند.

این گردهمایی ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه بیستم آذر ماه امسال(۱۳۹۸) در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

شایان گفتن است از مزایای حضور و شرکت در این گردهمایی، دعوت به شرکت برای جشنواره خوراک شناسی بین المللی راه ابریشم در فروردین ماه ۱۳۹۹ و عضویت رایگان در باشگاه مشتریان شهر خلاق خوراک شناسی رشت است.

گفتنی اینکه شماره تماس دبیرخانه نخستین گردهمایی تخصصی خوراک رشت ۰۹۹۰۳۱۷۱۵۴۵ و ۰۱۳ ۳۳۷۲۵۸۹۱ بوده و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با این شماره ها تماس بگیرند.

این گردهمایی به وسیله مدیریت برنامه های یونسکو در شهر خلاق خوراک و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان برگزار خواهد شد