به مناسبت هفته پژوهش دو نفر از کارشناسان حفاظت محیط زیست رشت به عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۸ انتخاب و معرفی شدند. به گزارش مهرگیلان، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و با حضور مقامات استان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت […]

به مناسبت هفته پژوهش دو نفر از کارشناسان حفاظت محیط زیست رشت به عنوان پژوهشگر برتر سال ۹۸ انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش مهرگیلان، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش و با حضور مقامات استان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، دو نفر از کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت به عنوان پژوهشگر نمونه انتخاب و با اهداءلوح از آنان تقدیر شد. حمزه عشوری گفت : در این مراسم از “دل آرام گل مروی”(نفر اول کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکترا و فارغ التحصیل ممتاز دو مقطع و نخبه ملی ) و”عماد مطالبی”( عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان ،فارغ التحصیل ممتاز ارشد و نفر اول دکترای استعداد های درخشان) از جمله کارشناسانی بودند که موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر در سال ۹۸ شدند‌.
روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان کسب این عنوان ارزشمند را به این کارشناسان محترم و مجموعه همکاران حفاظت محیط زیست گیلان تبریک می گوید.