شهردار رشت از مسئولان ارشد بانک شهر خواستار شد: تامین مالی پروژه های زیربنایی و اساسی کلانشهر رشت شهردار رشت تامین مالی پروژه های زیربنایی و اساسی کلانشهر رشت را از مسئولان ارشد بانک شهر کشور خواستار شد. به گزارش مهر گیلان ، شهردار این‌کلانشهر پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیران ارشد بانک […]

شهردار رشت از مسئولان ارشد بانک شهر خواستار شد: تامین مالی پروژه های زیربنایی و اساسی کلانشهر رشت شهردار رشت تامین مالی پروژه های زیربنایی و اساسی کلانشهر رشت را از مسئولان ارشد بانک شهر کشور خواستار شد.

به گزارش مهر گیلان ، شهردار این‌کلانشهر پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیران ارشد بانک شهر کشور به پتانسیل های مرکز گیلان اشاره و اظهار کرد: کلانشهر رشت دارای پتانسیل های فراوانی در زمینه سرمایه گذاری و جذب منابع مالی جهت اجرای پروژه عمرانی و زیر بنایی می باشد.

ناصر حاج محمدی با اشاره به معرفی جاذبه های سرمایه گذاری برخی از برنامه های عمران شهری و زیربنایی را برشمرد و گفت: شهرداری برنامه های موثر و مفیدی برای توسعه را در دستور کار خود دارد .

این‌ مقام مسئول ادامه داد: مهمترین برنامه شهرداری در خصوص کاهش بار ترافیک و نیز تسریع در عبور و مرور وسائل نقلیه اجرای پروژه تراموا می باشد که اخیرا به تصویب شورای ترافیک استان رسیده و در بودجه سنواتی کشور نیز دارای ردیف اعتباری می باشد .

وی افزود بزرگترین پروژه سرمایه گذاری در کلانشهر رشت به زودی به فراخوان گذاشته خواهد شد و بزرگترین پارک آبی کشور احداث خواهد گردید .

شهردار رشت در خصوص مدیریت پسماند به راهکارهای مطلوبی رسیده ایم که ان شاء لله به زودی مشکلات گذشته محیط زیستی در این بخش برطرف خواهد شد .

دکتر حاج محمدی در خصوص سهامدار شدن شهرداری کلانشهر رشت در بانک شهر نیز تاکید نمود و مقرر شد در جلسه هیات مدیره بانک این موضوع بررسی و همکاری لازم صورت پذیرد تا شهرداری رشت نیز به عنوان یکی از سهامداران بتواند از امتیازات ویژه ای مانند انتشار اوراق مشارکت و صکوک و مشارکت بانک در اجرای EPCF پروژه های کلان شهری برخوردار گردد .

حاج محمدی ضمن قدردانی از تعامل بانک شهر با شهرداری رشت، همکاری بیش از پیش این بنگاه اقتصادی را از مسئولان حاضر خواستار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این دیدار که در دفتر رییس شورای شهر رشت برگزار شد، علاوه بر شهردار این کلانشهر، قهرمانی چابک عضو و رییس هیات مدیره بانک شهر کشور، غیاثوند سرپرست منطقه ۷ بانک شهر، قاسم‌پور سرپرست امور شعب بانک شهر در گیلان، حاجی پور رییس شورای شهر رشت، عبدالهی و علیپور دو تن از اعضای محترم شورای شهر و فرامرز جمشید مور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت نیز حضور داشتند.