اسدی با اشاره به اینکه اورژانس گیلان ۶۲ پایگاه ثابت در سراسر استان دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای برپایی ۳۰ کمپ سلامت نوروزی در جاده‌‎ها و ورودی‌های گیلان از جمله اقدامات اورژانس برای تعطیلات نوروز ۹۹ است. به گزارش مهرگیلان ، «پیمان اسدی» عصر امروز (چهارشنبه، ۲ بهمن) در جلسه ستاد خدمات سفر استان که در […]

اسدی با اشاره به اینکه اورژانس گیلان ۶۲ پایگاه ثابت در سراسر استان دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای برپایی ۳۰ کمپ سلامت نوروزی در جاده‌‎ها و ورودی‌های گیلان از جمله اقدامات اورژانس برای تعطیلات نوروز ۹۹ است.

به گزارش مهرگیلان ، «پیمان اسدی» عصر امروز (چهارشنبه، ۲ بهمن) در جلسه ستاد خدمات سفر استان که در استانداری گیلان برگزار شد، گفت: طرح سلامت نوروزی استان گیلان از اواخر اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

رییس اورژانس گیلان با اشاره به اینکه مرکز علمیات اضطراری (voc) اورژانس علاوه بر روزهای عادی در ایام نوروزی نیز با لغو مرخصی‌ها، فعال است گفت:‌ بخش پایش و مراقبت درمانی نیز انتقال بین بیمارستانی بخش خصوصی و دولتی را کنترل می‌کند.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی گیلان نیز در طول سال و ایام نوروز فعالیت دارد، گفت: برای نمونه امروز یک مریض از آستارا به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد.

اسدی با اشاره به اینکه مراکز خدمات تشخیصی و درمانگاه‌ها به‌ویژه مرکز خدمات دندان‌پزشکی در ایام نوروز فعال هستند تا نبود مطب‌های دندان‌پزشکی خصوصی جبران شود اضافه کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده غیر از مراکز دولتی، ۵۰ درصد از مراکز بخش خصوصی نیز در طول ایام نوروز فعال و به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس گیلان ۶۲ پایگاه ثابت در سراسر استان دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای برپایی ۳۰ کمپ سلامت نوروزی در جاده‌‎ها و ورودی‌های گیلان به شکل چادرهای زرد رنگ انجام شده است.

اسدی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی در طرح سلامت نوروزی سال گذشته، ۱۲ هزار و ۶۵۹ مأموریت انجام داده است، گفت: تعداد کل مراجعه به اورژانس نیز در این مدت، ۱۱۱ هزار و ۵۷۶ مورد بوده است.

رییس اورژانس گیلان اذعان کرد:‌ از مجموع مراجعه به اورژانس در طرح سلامت نوروزی سال گذشته، ۲ هزار و ۹۳۱ مورد منجر به بستری بیمار شده و یک هزار و ۶۶۹ مورد نیز مورد جراحی قرار گرفتند.