به گزارش مهر گیلان، به نقل ازواحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، حمیدرضا محمدی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر آئینه درخشانی است که نور اسلام در آن متبلور شده است، از این رو،به قول فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بوده است. […]

به گزارش مهر گیلان، به نقل ازواحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، حمیدرضا محمدی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر آئینه درخشانی است که نور اسلام در آن متبلور شده است، از این رو،به قول فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بوده است.

وی با اشاره به برنامه های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در ایام الله دهه فجر، گفت: نخستین دوره مسابقات ورزشی «جام فجر» از ۱۲ بهمن لغایت ۱۲ اسفند در سطح شهر با همکاری هیئت های مذهبی، امور مساجد و پایگاه های بسیج برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی فجر در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت خبر داد و افزود: این جشنواره هنری و قرآنی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه رادیویی «رادیو انقلاب» در بالکن سازمان فرهنگی با سه برنامه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا می شود، تصریح کرد: «تئاتر خیابانی» هر روز با دو اجرا در پیاده راه فرهنگی رشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساعات ۱۶:۳۰ و ۱۷:۳۰ اجرا و برپایی نمایشگاه «عکس انقلاب» در خانه میرزاکوچک خان در ده روز ایام الله فجر در ساعات ۱۶ تا ۲۰ از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، می باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش با برنامه ای تحت عنوان«سردار دلها» با محوریت نامه ای به سردار شهید سلیمانی خبر داد و افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان مسابقه «جدول فجر» را ویژه کودکان طراحی کرده و برگزاری مسابقه نقاشی و داستان نویسی تحت عنوان «دفتر انقلاب» را در دستور کار خود قرار داده است.

محمدی با اشاره به حضور حماسی مردم رشت همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: با توجه به حضور حماسی مردم و خلق آثار فاخراز حضور چشم نواز مردم، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در نظر دارد تا با برگزاری مسابقه عکاسی «حماسه حضور» خلق آثار هنری این حماسه مردمی را به رقابت گذاشته تا هنرمندان با ثبت حماسه مردم، هنر خود را به رقابت بگذارند.

وی با بیان اینکه دومین نشست «نسل ماندگار» با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار می شود، گفت: شب شعر انقلاب در شامگاه چهاردهمین روز از بهمن ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع خاتم الانبیاء (سالن رحمدل) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با تاکید برلزوم گرامیداشت مقام شامخ خانواده های معزز شهدا و قدردانی از آنان، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با خانواده های شهدا را برحسب وظیفه و ارادت به ساحت این عزیزان در دستور کار خود قرار داده است.

محمدی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در مسجد امام جعفر صادق(ع) خیابان فلسطین محفل انس با قرآن کریم را بعد از نماز مغرب و عشا در ۱۷ بهمن سال جاری برگزار خواهد کرد.

وی با تشریح برنامه های ورزشی این سازمان در دهه مبارک فجر، بیان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری هیئت دوچرخه سواری، برنامه ای تحت عنوان «همایش دوچرخه سواری» در مسکن مهر تدارک دیده که به حول قوه الهی این برنامه در روز ۱۸ بهمن ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، از برگزاری مسابقه دو و میدانی با همکاری هیئت دو و میدانی در بیست و یکمین روز از بهمن ماه سال جاری ساعت ۹ صبح از فرودگاه رشت تا بوستان ملت خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه شطرنج در تالار گفتمان شهرداری رشت با همکاری هیئت شطرنج از برنامه های پیش روی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خواهد بود.