آغاز به کار عملیات اجرایی احداث باغ ژاپنی آغاز در چهارمین روز از دهه فجر در چهارمین روز از دهه فجر با حضور حاجی پور رییس شورا، حاج محمدی شهردار، علیپور و عاقل منش اعضای شورای اسلامی شهر رشت، فلک دوست مدیرعامل سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری، ویشگاهی معاون عمرانی فرمانداری رشت و […]

آغاز به کار عملیات اجرایی احداث باغ ژاپنی آغاز در چهارمین روز از دهه فجر در چهارمین روز از دهه فجر با حضور حاجی پور رییس شورا، حاج محمدی شهردار، علیپور و عاقل منش اعضای شورای اسلامی شهر رشت، فلک دوست مدیرعامل سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری، ویشگاهی معاون عمرانی فرمانداری رشت و برخی از مدیران و معاونین شهرداری عملیات اجرایی احداث باغ ژاپنی آغاز شد.

به گزارش مهر گیلان، شهردار کلانشهر رشت در چهارمین روز از دهه فجر در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث باغ ژاپنی ضمن ارائه توضیحاتی فلسفه ایجاد چنین باغی در این کلانشهر اظهار کرد: شباهت جوی و جغرافیایی این شهر به مناطقی از ژاپن موجب ترغیب سرمایه گذاران در این شهر شد.

ناصر حاج محمدی گفت: امید است که این‌پروژه با سرعت و با به کار گیری پیمانکاران بومی و محلی که مبین پیمان دوستی دو تمدن است در رشت اجرایی شود.

وی گفت: هر دو شهر از تمدن بالایی برخوردار هستند و باید در لوای پیمان های اینچنینی به استقبال گسترش فرهنگ شهر نخستین ها رفت.

رییس شورای شهر رشت نیز در این مراسم، در مورد طرح تراموا گفت: هنوز موافقت این طرح از شورای ترافیک دریافت نشده است.

اسماعیل حاجی پور همچنین از احداث رو گذر در نیروی دریایی خبرداد و افزود: اجرای طرح ژ۵ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: طرح های اجرایی برای نجات شهر از ترافیک با جدیت دنبال می شود.

رییس شورای شهر با اشاره به برخی بی مهری ها نسبت به رشت در جلب برخی موافقت ها در اجرای پروژه هایی همچون تراموا گفت: تلاش ها برای گرفتن حق شهر نیز با جدیت دنبال می شود.

این مقام مسئول افزود: این ‌مهم جز در سایه مودت و همکاری امکان پذیر نخواهد بود.

صدوقی نماینده سازمان همکاری های بین المللی ژاپن رشت نیز در این مراسم حضور داشتند.