به گزارش مهر گیلان – مراسم گازرسانی به ۲ روستای کوهستانی و صعب العبور چسلی و اسب ریسه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده، فرماندار و امام جمعه شهرستان ماسال و رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان برگزار شد. در این مراسم قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی […]

به گزارش مهر گیلان – مراسم گازرسانی به ۲ روستای کوهستانی و صعب العبور چسلی و اسب ریسه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده، فرماندار و امام جمعه شهرستان ماسال و رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن قدردانی از مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان گفت: ما با تمام مشکلات توانستیم گاز، این نعمت برزگ را به همه نقاط استان و شهرستان ماسال برسانیم و این افتخاری بزرگ برای نظام و مسئولین خدوم است.

وی خدمت برای مردم را توفیقی بزرگ دانست و گفت: طبعاً تمام خدمات و اقدامات انجام شده به برکت نظام جمهوری اسلامی محقق شده است و امیدوارم در آینده شاهد حل تمام مشکلات پیش رو باشیم.

در ادامه وحید پورحضرت فرماندار ماسال ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند شرکت گاز استان گفت: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم یک خدمت بسیار بزرگ دیگر از نظام جمهوری اسلامی به مردم عزیز می باشد که با همکاری همه دولت مردان تلاشکر محقق شده است.

همچنین در این مراسم سید علیرضا میرباقری رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان با تبریک گازرسانی به روستاهای شهرستان ماسال گفت: با گازرسانی به ۲ روستای چسلی و اسب ریسه با جمعیت ۱۵۵ خانوار، همه ۸۱ روستای بالای ۲۰ خانوار ماسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها در مجموع بیش از ۹٫۶ میلیارد ریال هزینه و بالغ بر ۷ کیلومتر شبکه گذاری شده است.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به ۲ روستای چسلی و اسبه ریسه به دست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برافروخته و نماز جماعت در مسجد روستای چسلی اقامه شد.