شرکت گاز استان گیلان در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۳۰۰ انشعاب گاز نصب و بالغ بر ۳۸ کیلومتر عمیلات شبکه گذاری گاز را به انجام رسانده است. به گزارش مهرگیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام ۳۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز در اردیبهشت ماه گفت: بیش از ۳۵ […]

شرکت گاز استان گیلان در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۳۰۰ انشعاب گاز نصب و بالغ بر ۳۸ کیلومتر عمیلات شبکه گذاری گاز را به انجام رسانده است.

به گزارش مهرگیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام ۳۸ کیلومتر شبکه گذاری گاز در اردیبهشت ماه گفت: بیش از ۳۵ کیلومتر از این میزان در روستاها انجام شده که این موضوع نشان از توجه ویژه گاز گیلان به برخورداری تمام گیلانیان در سراسر استان از نعمت گاز دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: با انجام عملیات شبکه گذاری در اردیبهشت امسال، مجموع طول شبکه گاز در استان به بالای از ۲۱ هزار کیلومتر رسیده است.

مهندس اکبر همچنین از نصب بیش از یک هزار و ۳۰۰ انشعاب گاز در اردیبهشت امسال در گیلان خبر داد و گفت: با نصب این تعداد انشعاب مجموع انشعابات گاز در استان به بیش ۵۹۶ هزار انشعاب افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ابنیه و تاسیسات گاز بر اجرای بازرسی و نگهداری مستمر تاسیسات تاکید کرد و گفت: شرکت گاز موظف است کلیه ایستگاه ها، خطوط، شیرها و انشعبات گاز را تا درب منازل مشترکین مورد بازرسی و نگهداری نماید و بررسی مسائل و ایمنی و نگهداری از تجهیزات گازی در منازل بر عهده مشترکین محترم می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه خاطرنشان ساخت: با گرم شدن هوا و عدم نیاز به وسایل گرمایشی گازی، مشترکین محترم می بایست پس از جمع آوری وسایل گازسوز، شیرهای مصرف گاز را بسته و با درپوش مناسب آن را مسدود نمایند.