شهردار رشت: با تمام توان در کنار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هستیم شهردار رشت در نشست آغاز فعالیت مشترک عمرانی شورای اسلامی، شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: با تمام توان در کنار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هستیم. به گزارش مهر گیلان ، در نشست آغاز فعالیت مشترک عمرانی شورای اسلامی، شهرداری رشت […]

شهردار رشت: با تمام توان در کنار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هستیم شهردار رشت در نشست آغاز فعالیت مشترک عمرانی شورای اسلامی، شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: با تمام توان در کنار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) هستیم.

به گزارش مهر گیلان ، در نشست آغاز فعالیت مشترک عمرانی شورای اسلامی، شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت، ابراز امیدواری کرد تا با حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در رشت کارهای بزرگی برای این شهر انجام شود.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که در شهر تهران بزرگ‌ترین پروژه‌ها توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) انجام شده است. ما نیز امیدواریم که فعالیت‌های عمرانی در خور شأن مردم شهر رشت در آینده اجرا گردد.

شهردار رشت با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اعلام آمادگی کرده است تا با تمام توان در پروژه‌های عمرانی شهر رشت حضور یابد، عنوان داشت: ما نیز این وعده را می‌دهیم تا شهرداری رشت با تمام توان در کنار این مجموعه حضور یابد.

حاج محمدی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها نیازمند مصوبات استانی می‌باشد، تأکید کرد: ما پیگیر انجام تمامی مباحث مربوط به مجوزها و مصوبات استانی هستیم و اکنون ۵ پروژه برای همکاری با این مجموعه بزرگ پیشنهاد شده است که تفاهم‌نامه آن امضا می‌گردد.