به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) و روز محیط بان از محیط بانان منتخب یگان حفاظت محیط زیست گیلان تقدیر شد. به گزارش مهرگیلان -به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) و روز محیط بان جلسه ای با حضور مدیر کل و تعدادی از محیط بانان […]

به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) و روز محیط بان از محیط بانان منتخب یگان حفاظت محیط زیست گیلان تقدیر شد.

به گزارش مهرگیلان -به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) و روز محیط بان جلسه ای با حضور مدیر کل و تعدادی از محیط بانان منتخب یگان حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد .
در این جلسه مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام و در پیش بودن روز محیط بان با ارج نهادن به زحمات همه محیط بانان پرتلاش، از مامورانی که طی سال ٩٨ دارای بیشترین امتیاز عملکردی در حوزه استحفاظی خود بودند قدردانی کرد.
ساسان کفایی با اشاره به کسب رتبه برتر یگان حفاظت استان در سه ماهه اول سال جاری در سطح کشور گفت قطعا کسب این رتبه نتیجه تلاش همه محیط بانان و اعضای یگان حفاظت بوده است.
کفایی با تاکید بر تعامل با دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی گفت نتیجه تعاملات مثبت و تلاش جمعی، منجر به افزایش کشفیات و بهبود وضعیت محیط زیست در سطح استان خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد یگان حفاظت استان روند رو به رشد خود را ادامه داده و همچنان جزء یگانهای برتر سازمان حفاظت محیط زیست کشور باشد.
در پایان، کلیه محیط بانان حاضر در جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.