در نشست شهردار رشت با مدیر کل مدیدیت بحران استان گیلان، از خدمات شهرداری رشت در دوران شیوع ویروس کرونا قدردانی شد. به گزارش مهر گیلان -در این نشست ابتدا امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به میزان گسترده خدمات شهرداریها در دوران کرونایی بر تداوم فعالیت آنها تاکید کرد. امیر […]

در نشست شهردار رشت با مدیر کل مدیدیت بحران استان گیلان، از خدمات شهرداری رشت در دوران شیوع ویروس کرونا قدردانی شد.

به گزارش مهر گیلان -در این نشست ابتدا امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به میزان گسترده خدمات شهرداریها در دوران کرونایی بر تداوم فعالیت آنها تاکید کرد.

امیر مرادی با تشکر از همه شهرداری ها به ویژه شهرداری رشت که بار اصلی این مشکل را به دوش کشیده، خواستار استفاده از ظرفیت همه دستگاه های مختلف همچون نیروی مقامت بسیج، NGOها، دهیاران و نیروهای مردمی در زمان بروز حادثه شد.

وی گفت: حالا با گرم شدن هوا مسئله مهم این روزها حفاظت از منابع طبیعی و مراتع استان است که خوشبختانه شهرداری رشت در این زمینه نیز با انجام ماموریت هایی در زمینه مقابله با آتش سوزی نقشی مهم ایفا می کند.

شهردار رشت هم تاکید کرد: ارائه خدمات مختلف شهری از پاکیزگی معابر عمومی گرفته تا خدمات مرتبط با آتش نشانی جزء وظایف شهرداری رشت است و ما با افتخار اعلام می کنیم که همراه و همپای شهروندان در روزهای سخت و دشوار هستیم.

دکتر ناصر حاج محمدی از نگاه دقیق و حمایتگر مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان تشکر کرد و گفت: حمایت مسئولان بهترین دلگرمی برای نیروهای عملیاتی و خدماتی شهرداری رشت است که در گرما و سرما، به ارائه این خدمت می پردازند