علی فتح اللهی در جلسه شورای سلامت رشت در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد سلامت و امنیت جامعه امری اساسی و مهم است، گفت: هیچ جامعه‌ای بدون توجه به این دو مقوله پیشرفت نخواهد کرد. به گزارش مهر گیلان-فتح الهی با اشاره به اینکه در هر کشوری سلامت و امنیت […]

علی فتح اللهی در جلسه شورای سلامت رشت در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد سلامت و امنیت جامعه امری اساسی و مهم است، گفت: هیچ جامعه‌ای بدون توجه به این دو مقوله پیشرفت نخواهد کرد.

به گزارش مهر گیلان-فتح الهی با اشاره به اینکه در هر کشوری سلامت و امنیت دو رکن اساسی در توسعه همه جانبه است، افزود: پیشرفت و بهبود زیر ساخت‌های اقتصادی و اجتماعی نیازمند تحقق سلامت امنیت در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف و اشتغال زایی در گذر حفظ سلامت و امنیت تحقق پیدا خواهد کرد، افزود: این دو مفهوم لازم و ملزوم یکدیگر هستند سلامت بدون امنیت معنا ندارد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا بسیاری از کشورهای توسعه یافته را دچار چالش‌های جدی کرد، گفت: این بیماری نشان داد هنوز در حوزه سلامت دچار آسیب‌های جدی هستیم.

فتح الهی با تاکید بر اینکه بهداشت و امنیت بهداشتی مسأله‌ای مهم است، خاطر نشان کرد: عملکرد مسئولین باید دغدغه مندی را از مردم دور کند و سبب رضایت شهروندان شود.

وی در ادامه افزود: باید برای تقویت احساس امنیت شهروندان تلاش بیشتری صورت گیرد، عملکرد ما باید برای خدمات رسانی به مردم باشد، بدون مشارکت مردم در دست یابی به سلامت موفق نخواهیم بود.

فتح اللهی با بیان اینکه برخورد قانونی در چهارچوب قانون در دستور کار مسئولین باشد: اظهار کرد: حق تشویق اذهان عمومی برای اجرای قانون را نداریم.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه در مواقع حساس باید تصمیماتی برای شهر اتخاذ شود که عملکرد مثبت مدیران زیر سوال نرود، ادامه داد: اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی باید به شکل اصولی حل و فصل شود./مهر /گیلان