شهردار رشت در صحن شورا عنوان کرد: پیگیری پروژه های مهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، تراموا و ساماندهی رودخانه ها شهردار رشت در صحن شورا از پیگیری پروژه های مهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، تراموا و ساماندهی رودخانه ها خبر داد. به گزارش مهر گیلان ، شهردار رشت در یکصد و شصتمین جلسه شورا با […]

شهردار رشت در صحن شورا عنوان کرد: پیگیری پروژه های مهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، تراموا و ساماندهی رودخانه ها شهردار رشت در صحن شورا از پیگیری پروژه های مهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، تراموا و ساماندهی رودخانه ها خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ، شهردار رشت در یکصد و شصتمین جلسه شورا با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته به همراه دکتر رمضانپور و دکتر رسولی در سه جلسه کاری مهم در تهران حضور یافتم، افزود: جلسه اول مربوط به قرارگاه خاتم الانبیا و جلسه دوم مباحث مرتبط با تراموا در شورای عالی ترافیک کشور بود و شب گذشته نیز جلسه ای پیرامون مباحث رودخانه های رشت با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید.

گفتنی است شهر رشت هم اکنون در ریل توسعه و ترقی قرار گرفته و انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پیرامون ساماندهی پروژه های مهم همچون پل روگذر میدان نیروی دریایی، پل راستگرد و چپگرد میدان امام حسین(ع)، زیر گذر میدان مصلی، زیر گذر میدان شهرداری و پل رو گذر ولیعصر و ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود و… روزهای خوشی را برای آینده نوید می دهد.

همچنین پروژه تراموا به صورت جدی به همت دکتر حاج محمدی شهردار رشت در حال پیگیری بوده که با اجرای آن، شهر رشت می تواند به عنوان شهر اولین ها، به اولین شهری که دارای تراموا می شود، دست پیدا کند