حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان با بیان نقش مهم گاز در زمینه تامین انرژی استان اظهار داشت: این شرکت در تیر و مرداد امسال، ۶۶۵ میلیون مترمکعب گاز به ۳ نیروگاه تولید برق استان تحویل داده است. به گزارش مهر گیلان -وی در همین راستا با اشاره به دستورالعمل استانداری گیلان درخصوص کاهش ساعات کاری […]

حسین اکبر مدیرعامل گاز گیلان با بیان نقش مهم گاز در زمینه تامین انرژی استان اظهار داشت: این شرکت در تیر و مرداد امسال، ۶۶۵ میلیون مترمکعب گاز به ۳ نیروگاه تولید برق استان تحویل داده است.

به گزارش مهر گیلان -وی در همین راستا با اشاره به دستورالعمل استانداری گیلان درخصوص کاهش ساعات کاری ادارات دولتی بعلت گرمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق بیان نمود: شرکت گاز استان گیلان نیز هم راستا با سایر نهاد های دولتی استان با اجرای این دستورالعمل، در جهت مدیریت مصرف برق تلاش نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: شرکت گاز درجهت صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر اجرای دستورالعمل استانداری، اقدامات موثری از قبیل استفاده از پنجره های دوجداره برای کاهش هدررفت سرما، سرویس وسایل برقی درجهت افزایش راندمان آنها، خاموش کردن لامپ های اضافه و دستگاه های برقی غیرضروری و … را به انجام رسانده است.

مهندس اکبر در ادامه از تحویل ۹۸ میلیون مترمکعب گاز به مشترکین خانگی خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت گاز به جهش تولید اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف مهم، شرکت گاز با افزایشی ۱۷ درصدی، بالغ بر ۱۰۸ میلیون مترمکعب گاز را در دو ماه تابستان به مشترکین صنعتی استان تحویل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از تحویل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش حمل و نقل و ۲۲ میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری استان خبر داد و گفت: این شرکت در تیر و مرداد امسال مجموعاً بیش از ۹۵۰ میلیون مترمکعب گاز به مشترکین تحویل داده است.

مهندس اکبر در پایان از برنامه ریزی این شرکت برای تحویل ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز دیگر تا پایان امسال به حوزه مختلف مصرف خبر داد.