رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک روز ملی سلامت بانوان(۲۸مهر)، گفت:بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند. به گزارش مهرگیلان -متن پیام بشرح زیر است: بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند. وزارت بهداشت […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک روز ملی سلامت بانوان(۲۸مهر)، گفت:بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند.

به گزارش مهرگیلان -متن پیام بشرح زیر است:

بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند.
وزارت بهداشت نیز شعار امسال هفته ملی سلامت بانوان را “سلامت زنان در دوره کرونا ” معرفی کرده است . از این رو، جا دارد که تمام توان خود را برای حفظ و ارتقای سلامت بانوان به کار بگیریم.
هفته ملی سلامت بانوان، فرصت مناسبی برای تدوین برنامه های جامع، ارایه راهکارهای مناسب و اطلاع رسانی گسترده برای آگاه سازی مردم به ویژه بانوان به عنوان سفیران سلامت، جهت حفظ سلامتی جامعه است.
امید است با ارتقاء آگاهی، دانش و سواد سلامت جامعه در خصوص سلامت بانوان؛ امکان مهار هر چه سریع تر ویروس کووید ۱۹فراهم آید.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی سلامت بانوان(۲۸مهرماه)، از تلاش مسوولان استانی و دانشگاهی که برای حفظ و ارتقای سلامت بانوان می کوشند، قدردانی نموده، از ایزد منان سلامتی و بهروزی همگان را مسئلت دارم.