با عنایت به ارتفاع زیاد برف، این نعمت الهی در استان، امکان مسدود شدن دودکش های واقع در پشت بام وجود دارد، لذا خواهشمند است نسبت به بررسی وضعیت دودکش ها و باز نمودن راه آنها اقدام فرمایید.   به گزارش مهر گیلان ،این نکته را نیز باید اشاره نمود که راحت ترین راه بررسی […]

با عنایت به ارتفاع زیاد برف، این نعمت الهی در استان، امکان مسدود شدن دودکش های واقع در پشت بام وجود دارد، لذا خواهشمند است نسبت به بررسی وضعیت دودکش ها و باز نمودن راه آنها اقدام فرمایید.

 

به گزارش مهر گیلان ،این نکته را نیز باید اشاره نمود که راحت ترین راه بررسی وضعیت دودکش، لمس لوله بخاری منزل می باشد بدین صورت که سرد بودن لوله بخاری نشان از مسدود بودن خروجی دودکش دارد.

همچنین با عنایت به بارش برف و کاهش شدید دما، احتمال یخ زدگی تاسیسات گاز وجود دارد. در بعضی از موارد مشاهده می شود که مشترکین عزیز اقدام به پوشش رگلاتور و تاسیسات گاز با گونی یا پلاستیک و …  می ‌کنند که این کار امکان یخ زدگی آن را تشدید می نماید.

لذا خواهشمند است از هرگونه دستگاری رگلاتور و کنتور اکیداً خودداری نمایید و در صورت بروز هر گونه مشکل با مرکز پیام امداد گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایید.

روابط عمومی شرکت گاز گیلان