سرمربی سپیدرود گفت: فریب حضور در صدر جدول را نمی‌خوریم و امیدوارم که سپیدرود و ملوان راهی لیگ برتر شوند. به گزارش مهر گیلان، علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی سپیدرود و مس کرمان یک بازی حساس […]

سرمربی سپیدرود گفت: فریب حضور در صدر جدول را نمی‌خوریم و امیدوارم که سپیدرود و ملوان راهی لیگ برتر شوند.

به گزارش مهر گیلان، علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی سپیدرود و مس کرمان یک بازی حساس و تاکتیکی بود.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه تیم مس کرمان ۶ امتیاز با تیم سپیدرود اختلاف امتیاز داشت تصریح کرد: پیروزی مس کرمان در این بازی می‌توانست وضعیت صعود سپیدرود را به‌هم بریزد.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود روند رو به جلویی داشت که باعث شد تا دوباره به صدر جدول باز گردد بیان داشت: بازگشت به صدر جدول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در حضور تماشاگران سپیدرود توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق باخت نبودیم افزود: داور در بازی با نفت مسجد سلیمان اشتباهات تاثیرگذاری داشت که این اشتباهات بر روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه بازی هفته آینده سپیدرود در برابر اکسین بازی سختی است گفت: تیم اکسین یکی از تیم‌های پرمهره لیگ دسته اول است که امیدوارم هواداران سپیدرود در این بازی تیم خود را همراهی کنند.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه فریب حضور در صدر جدول را نمی‌خوریم اظهار داشت: باید در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم که با این نتایج امیدوارم دو تیم سپیدرود و ملوان راهی لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/تسنیم