رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان از رونمایی از چهار کتاب مدافعان حرم همزمان با سوم خردادماه سال جاری در این استان خبر داد. به گزارش مهر گیلان ، ابراهیم جوادی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ اظهار کرد: برنامه‌های سال […]

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان از رونمایی از چهار کتاب مدافعان حرم همزمان با سوم خردادماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش مهر گیلان ، ابراهیم جوادی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ اظهار کرد: برنامه‌های سال ۹۶ ستاد کنگره شهدای گیلان در راستای فرهنگ ایثار و شهادت تدوین شده است.

وی به برگزاری جلسه‌های هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گیلان اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم با شهرداری رشت به منظور حضور راویان فتح در برنامه‌های مختلف انجام شده است.

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان با بیان اینکه برنامه‌های این ستاد در سه بخش فرهنگی، جمع‌آوری آثار و اسناد شهدا و انجمن راویان اجرایی شده است، تصریح کرد: سال گذشته تعداد ۹۰۰ یادواره شهدا در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

جوادی از رونمایی از چهار کتاب مدافعان حرم همزمان با سوم خردادماه سال جاری در گیلان اشاره کرد و افزود: امسال فصلنامه ستارگان درخشان منتشر می‌شود ضمن اینکه سایت ستارگان درخشان به‌نام ۸ هزار قهرمان راه‌اندازی شده است.

وی به راه‌اندازی کانال تلگرامی ۸ هزار قهرمان اشاره کرد و گفت: مهندسی در بخش تندیس از برنامه‌های در حال اجرا توسط ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان است و تندیس سرداران در شهرهای مختلف استان رونمایی می‌شود./انتهای پیام / فارس