رئیس سازمان صدا و سیما با تبریک به نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری جشنواره دموکراسی و مردمسالاری دینی است. به گزارش  مهر گیلان ، علی عسگری در ابتدای مراسم قرعه کشی برنامه های رادیو تلویزیونی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ابراز امیدواری به پربار بودن نتایج انتخابات برای […]

رئیس سازمان صدا و سیما با تبریک به نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری جشنواره دموکراسی و مردمسالاری دینی است.

به گزارش  مهر گیلان ، علی عسگری در ابتدای مراسم قرعه کشی برنامه های رادیو تلویزیونی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ابراز امیدواری به پربار بودن نتایج انتخابات برای مردم افزود : رسانه ملی باتوجه به وظیفه ذاتی خود و نیز تجارب طولانی در سنوات گذشته قصد ارائه خدمت کافی به همه کاندیداها دارد .
رئیس رسانه ملی بابیان اینکه به این خدمت افتخار می کنیم و در خدمت ملت ایران هستیم گفت : همچنین رسانه ملی می خواهد تسهیل گر تبلیغات شود تا ملت شریف بتوانند ضمن آشنایی با هر یک از کاندیداها ، به نامزد دلخواه  خود رای بدهند .
علی عسگری افزود : از تمامی ملت شریف ایران که بیننده تلویزیون و شنونده رادیو هستند می خواهم در این جشنواره ملی وارد شده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای بدهند .
رئیس رسانه ملی گفت : برنامه رسانه ملی شامل برنامه های متنوعی مثل گفتگو با دوربین و گفتگوی زنده با ۲۲:۳۰ ، پاسخ به سئوالات جوانان ، پاسخ به سئوالات کارشناسان ، پاسخ به سئوالات ایرانیان مقیم خارج از کشور و مناظره ۶ نفره زنده است که در خدمت مردم هستیم ..
رئیس سازمان صداوسیما گفت: برنامه های انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره در قالب برنامه های گفتگو محور زنده همچون برنامه ۲۲:۳۰ ، پاسخ به به سوالات جوانان، کارشناسان، و  ایرانیان مقیم خارج از کشور و مناظره های شش نفره زنده است که تهیه و پخش خواهد شد .
وی روش و مشی صداوسیما درروند تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبتنی بر بی طرفی و عدالت رسانه ای دانست  وافزود:این مراسم قرعه کشی به منظور روشن شدن برنامه های کاندیداهای محترم است و طی ان زمان برنامه های هر یک از نامزدها مشخص خواهد شد.
علی عسگری ابراز امیدواری کرد : همه نامزدهای که هر کدام یکی  از شخصیتهای برجسته ملی و ازشخصتیهای ارزشمند هستند با اتکا به رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اخلاق اسلامی در برنام های اتخاباباتی بدرخشتند و آنگونه عمل کنیم که تراز ملت ایران ارتقا یابد./انتهای پیام