زمان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره‌ای مجلس تا ساعت ۲۲ تمدیدشد. به گزارش مهرگیلان ، ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: نظر به موافقت وزیر کشور با دوساعت تمدید مهلت اخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به آگاهی همه اعضای شعبه‌ای رایگیری و نمایندگان فرماندار می‌رساند انتخابات پنجمین دوره […]

زمان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره‌ای مجلس تا ساعت ۲۲ تمدیدشد.

به گزارش مهرگیلان ، ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: نظر به موافقت وزیر کشور با دوساعت تمدید مهلت اخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به آگاهی همه اعضای شعبه‌ای رایگیری و نمایندگان فرماندار می‌رساند انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت دو ساعت دیگر یعنی تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

اطلاعیه شماره (۴) ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات
ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات اطلاعیه شماره (۴) خود را منتشر کرد.
در اطلاعیه این ستاد آمده است:
حمد و سپاس خدای متعال را که بار دیگر الطاف و عنایات خود را شامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و مردم فهیم و آگاه، با حضور گسترده و با شکوه خود در پای صندوق های اخذ رای امید واهی دشمنان ملت بزرگ ایران را مبدل به یاس نموده و ثابت نمودند که علاوه بر حضور در عرصه های اجتماعی و انتخابات، همواره پشتیبان ولایت و گوش به فرمان رهبر خود هستند.
بدینوسیله ضمن تشکر از آحاد مردم شریف ایران اسلامی و کلیه هیئت های نظارت و اجرایی سراسر کشور به اطلاع می رساند در اجرای تبصره ۱ ماده ۸۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری، چنانچه کسانی که نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف مدت سه روز از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به هیئت های نظارت استان ها و شهرستان ها و یا دبیرخانه شورای نگهبان به نشانی: تهران، خیابان امام خمینی (ره)، روبروی دانشکده افسری امام علی (ع)، خیابان فلسطین جنوبی، شورای نگهبان تسلیم نمایند.
بدیهی است به استناد تبصره ۲ ماده ۸۰ همین قانون، شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود مشخصات شاکی یا شاکیان، شامل نام ، نام خانوادگی، نشانی کامل، شماره تلفن و امضای شاکی را داشته باشد.
همچنین مستند به تبصره ۳ ماده ۸۰ در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک و مغرضانه داوطلبان انتخاباتی را متهم و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است. /انتهای پیام