جلسه ساماندهی امور ایثارگران سازمان با حضور اعضای کمیته امور ایثارگران سازمان تشکیل شد. تکریم ایثارگران نباید محدود به ایام خاصی باشد. جلسه ساماندهی امور ایثارگران سازمان با حضور اعضای کمیته امور ایثارگران سازمان تشکیل شد. محمد آراسته در جلسه امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس تاکید […]

جلسه ساماندهی امور ایثارگران سازمان با حضور اعضای کمیته امور ایثارگران سازمان تشکیل شد.
تکریم ایثارگران نباید محدود به ایام خاصی باشد.
جلسه ساماندهی امور ایثارگران سازمان با حضور اعضای کمیته امور ایثارگران سازمان تشکیل شد.
محمد آراسته در جلسه امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد:تکریم خانواده ایثارگران نباید محدود به ایام خاصی باشد و بایستی حمایتهای لازم به صورت مداوم و جدی پیگیری شود.
وی به نقش بی بدیل آزادگان و ایثارگران در تاریخ سازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: اگر ایثارگری در فرزندان نسل اول انقلاب در آن مقطع زمانی نبود امروز آسایش و امنیت در جامعه حکمفرما نبود.
ایشان در خصوص موارد حمایتی در نظر گرفته شده در قانون برنامه ششم از آزادگان و ایثارگران تصریح نمود: در اجرایی کردن این قانون حمایتی ، اقدامات لازم در سازمان انجام شود و همچنین با توجه به ماده ۱۰۳ خدمات رسانی به ایثارگران مراتب از طریق دستگاههای اجرایی استان برای نوع خدمات قابل ارائه پیگیری شود.

محمد آراسته اطلاع رسانی نوع خدمات به ایثارگران جهت برخورداری از حمایتهای معنوی و مادی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از وظایف مسئول امور ایثارگران سازمان اطلاع رسانی کامل شرایط و ضوابط خدمات رسانی به جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهداء جهت احقاق حق قانونی آنها می باشد که این مهم جهت تسهیل در فرایند اجرایی نیز باید پیگیری گردد./  انتهای پیام