ساختمان جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور رییس سازمان غذا و دارو کشور افتتاح شد. به گزارش مهر گیلان ، دکتر غلامرضا اصغری – رییس سازمان غذا و دارو کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، فضای […]

ساختمان جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور رییس سازمان غذا و دارو کشور افتتاح شد.

به گزارش مهر گیلان ، دکتر غلامرضا اصغری – رییس سازمان غذا و دارو کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، فضای مناسبی برای کارکنان این معاونت در بخش های آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، بهداشتی، غذایی و دارویی فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت بر مواد غذایی گفت: محصولات غذایی که در فروشگاه ها عرضه می شود بایستی دارای پروانه ساخت باشند که نشانگر امنیت غذایی و سلامت محصول است. مسوولین غذا و دارو نیز با نمونه برداری از محصولات بصورت تصادفی از فروشگاه ها بر تولید و توزیع محصولات نظارت مستمر دارند تا در صورت غیر بهداشتی بودن از تولید و توزیع آنها جلو گیری شود.

وی همچنین از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و افزود: بغیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می شوند.

گفتنی است: ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان، ساخته شده است.