به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، به منظور شرکت در نهمین دوره نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در ایران، آبفای گیلان با هفت پکیج سرمایه گذاری در جزیره کیش حضور یافت. به  گزارش مهر  گیلان ، نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در ایران هرساله از هشتم لغایت یازدهم […]

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، به منظور شرکت در نهمین دوره نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در ایران، آبفای گیلان با هفت پکیج سرمایه گذاری در جزیره کیش حضور یافت.

به  گزارش مهر  گیلان ، نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در ایران هرساله از هشتم لغایت یازدهم آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود و این شرکت نیز با ۷ پکیج سرمایه گذاری شامل ۶ طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای رشت ، انزلی ، آستارا، تالش ، فومن ، سیاهکل و یک طرح آبرسانی به نواحی مرکزی و شرقی در نمایشگاه حضور یافت.

ماهیار اکبری مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت آبفای گیلان ارزش ۷ پکیج عرضه شده در این نمایشگاه را ۳۷۰ میلیون یورو اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی این بسته های سرمایه گذاری در مجموع بالغ بر ۱۸۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی در ادامه افزود: در صورت جلب مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به احداث بیش از ۱۵۵۰ کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب ، ۱۲۶ کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی و همچنین احداث ۷ تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت بیش از ۲۲۰۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز ، ۱۲۰۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره آب شرب ،۹۸ باب ایستگاه پمپاژ و بالاآورنده در شهرهای فوق اقدام خواهد شد.

گفتنی است مدت زمان احداث عملیات در صورت مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری ۴ سال و سود متصور برای اجرا طی این مدت ۲۰٪ پیش بینی شده است.