طی گشت و کنترلهای به عمل آمده در زیستگاههای رودبار در روزهای اخیر ، یک شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک کبک نموده بود توسط یگان حفاظت محیط زیست این اداره دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد . به  گزارش مهر  گیلان ، بهروز آژ رییس اداره محیط زیست شهرستان رودبار گفت یگان […]

طی گشت و کنترلهای به عمل آمده در زیستگاههای رودبار در روزهای اخیر ، یک شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک کبک نموده بود توسط یگان حفاظت محیط زیست این اداره دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد .

به  گزارش مهر  گیلان ، بهروز آژ رییس اداره محیط زیست شهرستان رودبار گفت یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار به صورت شبانه روزی زیستگاههای این شهرستان را در پایش و گشت و کنترل خود داشته که در همین راستا یک شکارچی غیر مجاز کبک که متاسفانه اقدام به شکا۱ قطعه کبک نموده بود را در زیستگاه های جنوب شرقی این شهرستان متوقف و با تشکیل پرونده حقوقی به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شد .

آژ ادامه داد ، برای صدور پروانه شکار فاکتورهای زیادی از قبیل پتانسیل زیستگاهها و احتمال شیوع آنفولانزا می بایست در نظر گرفته شود که در حال حاضر هر گونه شکار و شروع به شکار جرم بوده و برخورد قاطع محیط زیست را به دتبال خواهد داشت .

وی همچنین از همه طبیعت دوستان و مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک در زمینه تخلفات محیط زیستی ، اداره محیط زیست این شهرستان را با خبر سازند./ انتهای پیام