سومین همایش « مد و لباس ایرانی – اسلامی» با عنوان «روجا» از امروز تا ۳۰ آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء شهرستان رشت برگزار می شود. به گزارش مهر گیلان ، سومین همایش «مد و لباس ایرانی – اسلامی» با عنوان «روجا»از امروز( دوشنبه) تا ۳۰ آذر ماه در مجتمع فرهنگی […]

 سومین همایش « مد و لباس ایرانی – اسلامی» با عنوان «روجا» از امروز تا ۳۰ آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء شهرستان رشت برگزار می شود.

به گزارش مهر گیلان ، سومین همایش «مد و لباس ایرانی – اسلامی» با عنوان «روجا»از امروز( دوشنبه) تا ۳۰ آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء شهرستان رشت برگزار می شود.

دبیر همایش مد و لباس ایرانی- اسلامی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: قرار است این همایش تا ۳۰ آذر ماه با حضور طراحان لباس در رشت برگزار شود.

اصغر تاش افزود : طراحی پوشاک اجتماعی، پوشاک مشاغل و دانش آموزان از مهم ترین موضوعات سومین همایش مد و لباس ایرانی-اسلامی است.

وی در ادامه همچنین خاطرنشان کرد: طراحی و دوخت لباس بر اساس آیین ها و سنت های بومی گیلان از دیگر برنامه های این همایش محسوب می شود.

دبیر همایش مد و لباس ایران- اسلامی تصریح کرد: در پایان این همایش از پوستر چهارمین جشنواره مد و لباس پرده برداری می شود./ انتهای پیام