فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج امسال خبر داد. به گزارش مهر گیلان، فرمانده سپاه قدس استان امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان گفت : دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امامان جمعه ۱۶ مرکز شهرستان ، طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم ، همایش […]

فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج امسال خبر داد.

به گزارش مهر گیلان، فرمانده سپاه قدس استان امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان گفت : دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امامان جمعه ۱۶ مرکز شهرستان ، طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم ، همایش های نخبگان بسیجی ، نشست های بصیرت افزایی و تحکیم بنیان خانواده ، تجلیل از ایثارگران ، دیدار با خانواده معزز شهدا و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و مسکن محرومان از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.
سردار محمد عبدالله پور افزود : با افتتاح مسکن محرومان در این هفته ، تعهد سپاه در ساخت هزار واحد مسکن محرومان در فاز نخست به پایان می رسد و از این پس ساخت مسکن محرومان با هماهنگی بهزیستی و کمیته ی امداد وارد فاز دوم خواهد شد.
وی در ادامه گزارشی از اقدامات به عمل آمده در خصوص امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور ارایه کرد و افزود : علاوه بر ارسال حدود ۳۰ دستگاه کامیون و کامیونت کالاهای ضروری سپاه قدس تعهد کرده است یک روستای تخریب شده در زلزله ی اخیر را پیش از فرار سیدن فصل زمستان باز سازی کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز از مشارکت بیش از ۸۰۸ هزار بسیجی مرد و زن استان در ویژه برنامه های هفته ی بسیج خبر داد و گفت : شعار هفته ی بسیج امسال بسیج مظهر مردم سالاری دینی است./ انتهای پیام / صدا و سیما