شهردار رشت در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان:مرمت تمامی حفاری ها باید توسط شرکت های حفار صورت گیرد دکتر مسعود نصرتی در نشستی با مهندس سید محسن حسینی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان درباره تعاملات شهرداری و شرکت و آب فاضلاب به گفت و گو پرداخت به گزارش مهر گیلان […]

شهردار رشت در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان:مرمت تمامی حفاری ها باید توسط شرکت های حفار صورت گیرد

دکتر مسعود نصرتی در نشستی با مهندس سید محسن حسینی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان درباره تعاملات شهرداری و شرکت و آب فاضلاب به گفت و گو پرداخت
به گزارش مهر گیلان ،دکتر نصرتی در این نشست شرکت آب و فاضلاب شهری را یکی از شرکت های تاثیرگذار در مدیریت شهری دانست و افزود: با مشارکت و همراهی شرکت آب و فاضلاب شهری موافق هستم و این مشارکت در گذشته وجود داشته و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

شهردار رشت تصریح کرد: برای اینکه مشارکت شهروندان را در اجرای پروژه ها داشته باشیم باید پروژه هایی تعریف شود که همه مردم شهر به آن علاقه مند هستند و همه شهر درگیر آن شوند و همچنین نتیجه آن نیز باید برای همه ملموس باشد.

وی با اشاره به اینکه تا ورود فاضلاب به رودخانه های زرجوب و گوهررود قطع نشود نمی توان اقدامی برای این دو رودخانه انجام داد ابراز داشت: در زمینه رودخانه ها چند وقت گذشته نامه ای به دکتر نوبخت مکاتبه کردم و ایشان آمادگی لازم برای تزریق بودجه برای احیای رودخانه ها را دارد.

دکتر نصرتی با اشاره به حفاری های انجام شده در خیابان های رشت اظهار کرد: نباید به حفاری ها بخشی نگاه شود و بعد از حفاری هیچ اقدامی از سوی شرکت حفار صورت نگیرد.

شهردار رشت بیان کرد: در کف خیابان ها فقط حفاری صورت می گیرد و هزینه مرمت نیز توسط شرکت های حفار پرداخت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت های حفار موظف به مرمت حفاری ها هستند تاکید کرد: اگر قرار است به اتفاق هم شهر را اداره کنیم هرکس باید پاسخگوی کار خودش باشد.

دکتر نصرتی عنوان داشت: حفاری های غیرمجاز در رشت تبدیل به یک فساد شده است و هرکس کار خودش را انجام می دهد.

شهردار رشت همچنین از انتصاب یک مدیر اجرایی برای نظارت بر حفاری ها با آیین نامه مشخص در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر نصرتی با بیان اینکه باید پاسخگوی مردم باشیم تاکید کرد: به تمامی شهر اطلاع رسانی می کنیم از سال آینده مرمت تمامی حفاری ها توسط شرکت های حفاری صورت گیرد و آن را آن قدر اعلام می کنیم تا مردم شهر متوجه شوند شهرداری در مرمت حفاری ها دخالت ندارد.

مهندس حسینی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز در این نشست به پروژه های مشترک شرکت آب و فاضلاب و شهرداری رشت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان دیدگاه دکتر نصرتی،شهردار رشت را یکپارچه سازی مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: دکتر نصرتی معتقدند عوامل شهر باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و از این سو شرکت آب و فاضلاب شهری تمایل دارد پروژه های مشترکی با شهرداری رشت برای خدمت رسانی بیشتر به مردم اجرا کند.

مهندس حسینی به ۱۲ محله حاشیه نشین رشت اشاره کرد و گفت: این محلات باید از امتیازات برق،آب و گاز برخوردار باشند. / انتهای پیام