اسپانسر باشگاه سپیدرود رشت در دیدار برابر پرسپولیس تهران بانک سرمایه خواهد بود. به گزارش مهر گیلان، روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد : پس از مذاکرات و توافق کیومرث بیات مدیرعامل جدید سپیدرود رشت با مدیریت بانک سرمایه کشور در دیدار این تیم برابرپرسپولیس تهران نام این بانک برروی پیراهن سپیدرود حک خواهد […]

اسپانسر باشگاه سپیدرود رشت در دیدار برابر پرسپولیس تهران بانک سرمایه خواهد بود.

به گزارش مهر گیلان، روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد : پس از مذاکرات و توافق کیومرث بیات مدیرعامل جدید سپیدرود رشت با مدیریت بانک سرمایه کشور در دیدار این تیم برابرپرسپولیس تهران نام این بانک برروی پیراهن سپیدرود حک خواهد شد.
قرار است پس از عقد قرارداد رسمی، بانک سرمایه تا پایان فصل کنونی حامی مالی باشگاه سپیدرود شود.
کیومرث بیات مدیرعامل جدید سپیدرود بر اساس قولی که در جلسه انتقال مالکیت این باشگاه به مسئولان ورزش و جوانان  گیلان و اصحاب رسانه در خصوص خودکفایی و ایجاد منابع مالی پایدار داده بود با یک شرکت تولیدی آب ‌معدنی به توافق رسیده است تا پیش از برگزاری مسابقه با پرسپولیس آب‌ معدنی با برند سپیدرود به‌ صورت انبوه تولید و در بازار توزیع شود.
مسابقه سپیدرود با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۵ آذر درورزشگاه سردارجنگل رشت برگزارخواهد شد.
 بر اساس تفاهم‌ نامه ای که بین کیومرث بیات یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و میر شهاب مؤمنی مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود رشت امضا شد قرار است مالکیت این تیم هفته کنونی منتقل شد./  انتهای پیام