استاندار گیلان در دیدار با مدیران اداره کل تأمین اجتماعی با گرامیداشت سالروز توافق هسته ای گفت : تمام تلاش کارگزاران دولت در استان این بوده است که از فضای بوجود آمده، برای رفاه مردم حداکثر استفاده و بهره برداری را داشته باشیم. به گزارش مهر گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که به […]

استاندار گیلان در دیدار با مدیران اداره کل تأمین اجتماعی با گرامیداشت سالروز توافق هسته ای گفت : تمام تلاش کارگزاران دولت در استان این بوده است که از فضای بوجود آمده، برای رفاه مردم حداکثر استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.

IMG_1553

به گزارش مهر گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که به مناسبت فرا رسیدن روز تأمین اجتماعی در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد سازمان تأمین اجتماعی را سازمانی دانست که به دنبال آرامش و امید در جامعه است افزود : این سازمان باتوجه به حجم عظیم افراد تحت پوشش خدمات قابل قبولی را ارائه می کند.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در بخش درمان اظهار داشت : اقدامات خوب صورت گرفته در سال‌های اخیر در بخش مدیریت و خدمات درمانی موجب گردید تا کمتر شاهد گزارشات منفی باشیم.

دکتر نجفی خدمات بیمه‌ای را موجب بهبود کیفیت زندگی و امید به آینده افراد خواهد شد افزود : کاهش فقر، عدالت در توزیع و درآمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله مزیت‌های خدمات بیمه‌ای به شمار  می‌رود.

استاندار گیلان بر ضرورت افزایش پوشش بیمه‌ای در جامعه تأکید کرد و افزود : افزایش خدمات، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عدم خدمت رسانی در جامعه موجب آسیب خواهد شد افزود : عملکرد نامتناسب در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و خدمات رسانی در جامعه موجب آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

استاندار گیلان مدیران بخش درمان و تأمین اجتماعی را مدیرانی پرتلاش، فعال، پاکدست، علاقمند و پیگیر توصیف کرد و افزود : تلاش شما موجب کاهش  تنش در جامعه خواهد شد.

استاندار گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به گذشت یکسال از آغاز مذاکرات هسته‌ای و ۶ ماه از توافقات برجام اظهار داشت : این توافقات قطعاً موجب خواهد شد تا بخشی از مشکلات اقتصادی که امروز مردم درگیر آن هستند مرتفع گردد.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد : تمام تلاش کارگزاران دولت در استان این بوده است که از فضای بوجود آمده، برای رفاه مردم حداکثر استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.

وی افزود : هنر این نیست که عده ای تلاش کنند  برجام موثر نباشد بلکه هنر در این است که مردم از نتایج برجام  بهره‌مند شوند.

وی آزاد شدن فروش و تولید نفت، گاز و مشتقات آن را از جمله دستاوردهای برجام عنوان کرد و افزود : تحریم‌ها موجب شده بود تا تولید نفت بالای ۲ میلیون بشکه در سال ۸۹ و ۹۰ به کمتر از یک میلیون بشکه کاهش یابد و باتوجه به تخاصم و دشمنی که شروع کرده بودند اگر تا به امروز ادامه می‌یافت میزان صدور نفت و مشتقات آن به صفر نزدیک می‌شد.

دکتر نجفی با اشاره به توفیقات حاصل شده در بخش نظام پرداخت، مراودات و حمل و نقل، گردش مالی، بیمه و کشتیرانی اظهار داشت : امیدواریم با این توفیقات، آرامش واقعی اقتصادی  را در جامعه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به کینه و خصومت دشمنان نظام اظهار داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک نظام ایدئولوژی، آرمانی و با اهداف خاص است و قطعاً دشمنی و کینه دشمنان از این نظام از بین نخواهد رفت.

دکتر نجفی مدیریت استان را نیازمند تلاش شبانه روزی دانست و افزود : باید با بهره گیری از فرصت‌ها در جهت توسعه و تعالی استان تلاش کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید از فرصت خدمت به مردم به نحو شایسته بهره گیریم افزود : با تمام توان در جهت بهبود رفاه، معیشت و درمان جامعه تلاش کنید./انتهای پیام