رئیس کل دادگستری گیلان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گفت: مجموعه قضایی استان با جان و دل متعهد است بدور از هرگونه اهمال، سستی و بی‌تفاوتی، برای کمک به توسعه همه جانبه استان تلاش کند و همراه مدیران باشد. به گزارش مهر گیلان؛ احمد سیاوش‌پور در این نشست که صبح روز پنجشنبه بیست و یکم […]

رئیس کل دادگستری گیلان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گفت: مجموعه قضایی استان با جان و دل متعهد است بدور از هرگونه اهمال، سستی و بی‌تفاوتی، برای کمک به توسعه همه جانبه استان تلاش کند و همراه مدیران باشد.

به گزارش مهر گیلان؛ احمد سیاوش‌پور در این نشست که صبح روز پنجشنبه بیست و یکم دی ماه با حضور استاندار گیلان، مجمع نمایندگان، فرمانداران استان و سایر مدیران ستادی و استانی در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نیاز امروز استان تلاش همه جانبه مدیران برای تقویت زیر ساخت‌ها و رونق سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد اشتغال پایدار است که این مهم جز با همدلی و همراهی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: شورای نظارت دادگستری متشکل از دستگاه‌های امنیتی، دیوان محاسبات، دادستانی و معاونت برنامه‌ریزی استانداری، ظرفیت مناسبی است که می‌تواند جنبه مشورتی و نظارتی خوبی برای مدیران داشته باشد.

رئیس کل دادگستری گیلان بیان کرد: مجموعه قضایی استان با جان و دل متعهد است بدور از هرگونه اهمال، سستی و بی‌تفاوتی، برای کمک به توسعه همه جانبه استان تلاش کند و همراه مدیران باشد.

*ما با تمام ظرفیت و تلاش علاقه مند هستیم همدلی، همگرایی و همپوشانی حداکثری با مدیران داشته باشد*

سیاوش‌پور با بیان اینکه توسعه، بدون سلامت، مورد نظر و پسند هیچکس نیست، عنوان کرد: ما با تمام ظرفیت و تلاش علاقه مند هستیم همدلی، همگرایی و همپوشانی حداکثری با مدیران داشته باشد.

*دستگاه قضایی با تمام ظرفیت خود آمادگی دارد جهت مشاوره و رفع ابهامات مختلف، همراه مسئولان باشد*

وی با تأکید بر لزوم رعایت قانون که میثاق مشترک ملت است، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام ظرفیت خود آمادگی دارد جهت مشاوره و رفع ابهامات مختلف، همراه مسئولان باشد.

*حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها بویژه مدیران بصورت پیش فرض مورد توجه ما است و باید رعایت شود*

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اگر قوه قضاییه در بحث اقتصاد مقاومتی و توسعه استان کنار مسئولان نباشد، خود مسئولان احساس نیاز خواهند کرد، گفت: حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها بویژه مدیران بصورت پیش فرض مورد توجه ما است و باید رعایت شود.

*با تدبیر، همدلی و همفکری شورای تأمین استان، به نحوی عمل شد که ضمن حفظ شأن و حرمت مردم، با کمترین خسارت‌ مالی و بدور از تلفات جانی، وقایع روزهای اخیر ختم به خیر شد*

احمد سیاوش‌پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع روزهای اخیر، اظهار کرد: بحمدا… با تدبیر، همدلی و همفکری شورای تأمین استان، به نحوی عمل شد که ضمن حفظ شأن و حرمت مردم، با کمترین خسارت‌ مالی و بدور از تلفات جانی، موضوع ختم به خیر شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور هوشمندانه مجموعه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم شریف استان بویژه شهررشت، گفت: همه باید از این داستان پند بگیریم./ انتهای پیام