فرهاد دلق پوش با اشاره به سهم بزرگ جغرافیایی تالش از مساحت استان گیلان گفت: با توجه به اینکه یک چهارم از خطه گیلان از آن تالش است، سهم آن در اقتصاد گیلان نیز می تواند خیلی رشد بسزایی داشته باشد.  به گزارش مهر گیلان، روز گذشته در تالش یک واحد صنعتی در زمینه میوه […]

فرهاد دلق پوش با اشاره به سهم بزرگ جغرافیایی تالش از مساحت استان گیلان گفت: با توجه به اینکه یک چهارم از خطه گیلان از آن تالش است، سهم آن در اقتصاد گیلان نیز می تواند خیلی رشد بسزایی داشته باشد.

 به گزارش مهر گیلان، روز گذشته در تالش یک واحد صنعتی در زمینه میوه فراوری شده یخی با حضور مقامات استانی و محلی، رسما افتتاح شد. این واحد که در زمینه میوه فرآوری شده یخی و فالوده ایرانی کار می کند از آلوچه های جنگلی کوهپایه های تالش به عنوان مواد اولیه جهت فرآوری محصول خود بهره می برد. قاسم فلکه دشتی، کارآفرین و مدیر این واحد است که با تاسیس آن زمینه های اشتغال جدیدی را برای جوانان تالشی فراهم آورده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این مراسم با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به مردم تالش گفت: استان گیلان و شهرستان تالش می تواند نقش بسیار مهمی در عرصه توسعه و رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال و رونق تولید داشته باشد.

فرهاد دلق پوش با اشاره به سهم بزرگ جغرافیایی تالش از مساحت استان گیلان گفت: با توجه به اینکه یک چهارم از خطه گیلان از آن تالش است، سهم آن در اقتصاد گیلان نیز می تواند خیلی رشد بسزایی داشته باشد.

وی با تاکید بر جایگاه محوری تالش گفت: ما در تالش جنگل و کوه و دریا را در کنار هم داریم. از این ظرفیت می توان در حوزه گردشگری استفاده های خوبی برد.

وی ادامه داد: ما در برابر نظام، تکلیف بزرگی بر گردنمان است. این نظام مدیون خون شهداست که با خون خود آن را آبیاری کردند. اقدامات انجام شده در کشور بسیار گسترده است وقابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

دلق پوش گفت: قطعا کسانی که اینجا هستند و دوره قبل و بعد از انقلاب را دیده اند تایید می کنند که این دو دوره با هم قابل مقایسه نیست. الحمدالله ما الان در دورترین نقاط روستایی از نعمت آب، برق و گاز برخورداریم و مردم می دانند که همه مشکلات یک شبه قابل حل نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افزود: نظام ما در همه دوره ها شاهدحضور مردم به عنوان یک سرمایه عظیم بوده است و امروز این مردم هستند که پشتوانه نظام و حفظ مملکت هستند. بنابراین این انقلاب مدیون مردم است و مردم در آینده نیز از آن به خوبی حفاظت می کنند.

در ادامه این برنامه نماینده شهرستان تالش نیز با تبریک افتتاح این شرکت تولیدی و همچنین ایام دهه فجر به مقایسه دستاوردهای ایران اسلامی در دوره پس از انقلاب با دوره های قبلی پرداخت و آن را افتخار آفرین و ستودنی توصیف کرد.