سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه بودجه ۹۷ شهرستان رشت تصادفی نیست و شخصا در تدوین آن ورود می کنم، گفت: مدیر دستگاهی که در جلسه کمیته برنامه ریزی حضور پیدا نکند، بیانگر این است که برای دستگاه خودش اهمیتی قائل نیست. به گزارش مهر گیلان ، سیدمحمد احمدی در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان […]

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه بودجه ۹۷ شهرستان رشت تصادفی نیست و شخصا در تدوین آن ورود می کنم، گفت: مدیر دستگاهی که در جلسه کمیته برنامه ریزی حضور پیدا نکند، بیانگر این است که برای دستگاه خودش اهمیتی قائل نیست.

به گزارش مهر گیلان ، سیدمحمد احمدی در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه بودجه نویسی با توجه به منابع حاصله و اعتبارات موجود انجام می گیرد، اظهار کرد: بودجه ۹۷ شهرستان رشت تصادفی نیست و شخصا در تدوین آن ورود می کنم و همه مباحث قانونی را مدنظر قرار می دهیم.

سرپرست فرمانداری رشت افزود: با توجه به اینکه اعتبارات به سختی محقق می شود، لذا می طلبد مدیران همین اعتبارات را به جدیت دنبال کنند، این موارد جزء ملاک هایی است که در بودجه سال ۹۷ لحاظ می شود.

احمدی ادامه داد: ماده ۲۳ الحاق دو، یک قانون است که پروژه های زیادی در این حوزه مصوب شد که اواخر هفته گذشته دیداری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتیم و کمک کردند که سه پروژه بزرگ احداث کتابخانه مسکن مهر رشت، تامین آب آشامیدنی نوکلبندان به کچا و یک طرح ساحلی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی دکتر نوبخت در سفر اخیر برای آب منطقه ای، بیان کرد: با توجه به اینکه این بودجه در دستور ابلاغ قرار داردلذا از این پس با تخصیص این اعتبار هیچ توجیهی در خصوص مشکلات کم آبی از آّب منطقه ای مبنی بر کم آبی، از آب منطقه ای پذیرفتنی نیست.

سرپرست فرمانداری رشت گفت: به اعتقاد من مدیر دستگاهی که در جلسه کمیته برنامه ریزی حضور پیدا نکند، بیانگر این است که برای دستگاه خودش اهمیتی قائل نیست و به تخصیص اعتبارات هم توجهی ندارد لذا در این رابطه تصمیماتی اتخاذ می شود.

احمدی تصریح کرد: در حوزه اعتبارات استانی ۳۴ میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با تخصیص ۵۰ درصد، در حوزه اعتبارات متوازن هم ۹ میلیارد و ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با میانگین ۵۰ درصد تخصیص است. در حوزه ماده ۴۷ هم ۹۶ میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با میانگین ۳۰ درصد تخصیص داشتیم.

وی تاکید کرد: تخصیص برخی از دستگاه ها از میانگین استانی پایین تر هستند و این امر پیام خوبی ندارد لذا مجدد تا جلسه بعدی کمیته برنامه ریزی، آمارها بررسی می شود./ انتهای پیام