نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه حضور در یادواره شهدا حیات‌بخش است گفت: مجلس شهدا، مجلس زندگان و حیات‌بخش است، شهدا زنده‌اند و به ما عزت می دهند. به گزارش مهر گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر روز پنجشنبه ۳ اسفند در یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه‌اشرفیه که با […]

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه حضور در یادواره شهدا حیات‌بخش است گفت: مجلس شهدا، مجلس زندگان و حیات‌بخش است، شهدا زنده‌اند و به ما عزت می دهند.

به گزارش مهر گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر روز پنجشنبه ۳ اسفند در یادواره سرداران، فرماندهان و ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه‌اشرفیه که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در حرم شهدای این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد: اگر شهدا نبودند چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.
وی با اشاره به مقام والای شهدا پس از گذشت دهه ها سال از زمان شهادتشان گفت: درک مقام شهید بسیار سخت است، این شهدا دل‌های آحاد مردم را به خود جذب کردند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه حضور در یادواره شهدا حیات‌بخش است افزود: مجلس شهدا، مجلس زندگان و حیات‌بخش است، شهدا زنده‌اند و به ما عزت می دهند.
تسخیری با اشاره به روایتی از تفحص شهدا بیان کرد: دریکی از تفحص‌ها سر یکی از شهدا بر پای شهید دیگری بود وقتی شماره پلاک‌هایشان را دیدیم متوجه شدیم که سید اسماعیل و سید حسین پدر و پسری بودند که در یک‌زمان به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مقام شهدا بیان کرد: شهدا مانند آیه‌های قرآن مقدس هستند و حضور در مراسم‌های شهدا فضیلتی است که تنها با دعوت شهید امکان‌پذیر است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدای انقلاب برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند گفت: انقلاب نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی است و دشمن از این اسلام استکبارستیز و مبارز با کفر و طاغوت می‌ترسد.
تسخیری با تأکید بر اینکه عزت ایران مرهون حضور ولایت و خون هزاران شهید است اظهار کرد: ادعاهای دشمن نشانه ضعف و سستی آن‌ها و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان اقتدار ایران را مرهون رشادت شهدا دانست و افزود: رهبر انقلاب فرمودند؛ اگر ما به یمنی‌ها دسترسی داشتیم صدها موشک به آن‌ها می‌دادیم، آمریکا پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را به دولت‌های فاسد عربی داد اما آن‌ها نتوانستند جلوی موشک‌ها را بگیرند.
تسخیری با بیان اینکه ایران موجب ترس و وحشت رژیم صهیونیستی است گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند در ۲۵ سال آینده هیچ اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند./  انتهای پیام