این شرکت با ۱۳ طرح پژوهشی و مقاله و با مشارکت شرکت گیلاب صنعت (سرمایه گذار پروژه BOT تصفیه خانه بزرگ آب گیلان) در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور حضور یافت. به  گزارش  مهر گیلان ، بنا به این گزارش دستاوردهای پژوهشی ، فناوری و نوآوری […]

این شرکت با ۱۳ طرح پژوهشی و مقاله و با مشارکت شرکت گیلاب صنعت (سرمایه گذار پروژه BOT تصفیه خانه بزرگ آب گیلان) در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور حضور یافت.

به  گزارش  مهر گیلان ، بنا به این گزارش دستاوردهای پژوهشی ، فناوری و نوآوری شرکت آبفای گیلان در قالب ۱۳ طرح پژوهشی و مقاله در این نمایشگاه با حمایت از شرکتهای دانش بنیان و مشارکت دانشگاه گیلان عرضه می شود که برنامه ایمنی آب شهر رشت با رویکرد دیدگاهی نو در مدیریت کلان از اهم آن می باشد.

همچنین بررسی روش مناسب احیاء و بازیابی چاههای آب شرب، عملگر برقی هوشمند، بررسی روشهای تصفیه پساب صنایع زیتون، طرح جایگزینی فلوترهای مکانیکی با فلوترهای مغناطیسی در مخازن خانگی مشترکین و طرح سیستم اندازه گیری پارامترهای کیفی آب از دیگر دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه می باشد.

سیستم حذف آهن و منگنز اضافی از آب شرب، کاهش TOC آب ورودی به تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با استفاده از کربن فعال پودری ، بهینه سازی مصرف منعقد کننده کلوفریک در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با استفاده از شبکه عصبی بخشی از موارد ارائه شده در این نمایشگاه توسط شرکت گیلاب صنعت می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ لغایت۱۹ اردیبهشت ماه در نمایشگاه شهر آفتاب با حضور شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی فعالیت خود را آغاز نموده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود./  انتهای پیام