دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با کسب عناوین قهرمانی، برگ دیگری بر افتخارات حوزه سلامت گیلان، افزودند. به گزارش مهر گیلان ، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جمع افتخار آفرینان سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی کشور ( دانشجویان ورزشکار دانشگاه […]

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با کسب عناوین قهرمانی، برگ دیگری بر افتخارات حوزه سلامت گیلان، افزودند.

به گزارش مهر گیلان ، دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جمع افتخار آفرینان سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی کشور ( دانشجویان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی گیلان)، با تاکید بر ترویج ورزش و فرهنگ سلامتی برای ارتقا سلامت جامعه، اظهار داشت: توجه ویژه به مقوله نشاط اجتماعی و به خصوص توسعه فرهنگ ورزش در بین دانشجویان در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان کسب مقام قهرمانی در رشته تکواندو و شطرنج را باعث افتخار خواند و افزود: امروز روز خوبی برای دانشگاه است که از شما افتخار آفرینان حوزه ورزش تقدیر می کند، دانشگاه دارای پتانسیل های خوبی در حوزه های مختلف می باشد اما فرصت بسیار محدود است.

وی با غرور آفرین خواندن ورزش های قهرمانی، آن را نشان دهنده ظرفیت های دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در دانشگاه های تیپ دو، به عنوان دانشگاه اول مطرح شد.

دکتر یوسف زاده چابک در پایان با اشاره به سبک زندگی امروز خاطرنشان کرد: اکنون شاهد کم تحرکی در سطح جامعه و بروز بیماری های غیر واگیر هستیم، در این زمینه توسعه و گسترش فرهنگ ورزش می تواند علاوه بر پیشگیری از بروز برخی بیماری ها، سالمندی با نشاطی را برای ما رقم بزند چرا که ذخیره سالمندی در دوران جوانی رقم می خورد.

گفتنی است؛ اردوی ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد، در این خصوص کاروان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بدست آوردن مقام قهرمانی در رشته تکواندو و شطرنج، توانست رتبه یازدهم کشوری را آن خود کند.غ/

افتخارآفرینان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور:

رضا قنبرزاده بهمبری -دانشجوی پزشکی نفر اول شطرنج (قهرمان قهرمانان کشور)

آرمان محمدی – دانشجوی بهداشت نفر اول تکواندو

احسان دوستی – دانشجوی پرستاری نفر اول تکواندو

مهرداد خانجانی – دانشجوی فوریت ها نفر دوم دومیدانی

حسین رفیعی – دانشجوی پرستاری نفر دوم تکواندو

مرتضی رفیع زاده – دانشجوی علوم آزمایشگاهی نفر سوم تکواندو

مجتبی هرمز نژاد – دانشجوی پرستاری نفر سوم تکواندو

سعید منفرد – دانشجوی اتاق عمل نفر سوم تکواندو

محمدحسین حیدری فر – دانشجوی پرستاری نفر چهارم تکواندو