بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت۲ بامداد روز پنجشنبه ۵ مهرماه آغاز گردید بعلت تخریب تاسیسات و لوله ها، گاز ۳۴۰ خانوار از روستاهای تالش و اسالم قطع شد. به گزارش مهر گیلان – سیل در روستاهای شیخ محله خرجگیل، گیجاو، آسیاب شم خرجگیل در اسالم و […]

بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت۲ بامداد روز پنجشنبه ۵ مهرماه آغاز گردید بعلت تخریب تاسیسات و لوله ها، گاز ۳۴۰ خانوار از روستاهای تالش و اسالم قطع شد.

به گزارش مهر گیلان – سیل در روستاهای شیخ محله خرجگیل، گیجاو، آسیاب شم خرجگیل در اسالم و طولارود، سراگاه و پی سرای جوکندان در تالش سبب ایجاد آسیب های زیاد و تخریب کامل چند منزل مسکونی گردید و علاوه بر آن گاز بخشی از محله سید نیکی تالش نیز بر اثر این سیل از مدار خارج شد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این موضوع اظهار داشت: پرسنل اداره گاز تالش از اولین ساعات حادثه با تشکیل تیم های امدادی در مناطق سیل زده حاضر شدند و اقدام به برطرف نمودن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده نمودند

مهندس اکبر که خود نیز به منظور مدیریت بحران در منطقه حضور داشت اظهار نمود: متاسفانه سیل صدمات زیادی را در منطقه تالش ایجاد کرده و به تاسیسات و لوله های گاز  هم در برخی از مناطق آسیب وارد کرده است.

وی ادامه داد: همکارانم در اداره گاز شهرستان تالش توانسته اند تا عصر جمعه ۶ مهرماه گاز ۲۷۰ خانوار را مجددا وصل نمایند و در مناطقی که بجهت تخریب راه های ارتباطی، امکان رسیدن به آنها ممکن نیست بجهت مسائل ایمنی گاز آنها توسط خود شرکت گاز قطع می باشد.

مهندس اکبر گفت: هم اکنون ۷۰ خانوار روستاهای شیخ محله؛ خرجگیل، دهنه طولارود و پی سرای جوکندان بخش مرکزی باقیمانده است که مسیر دسترسی به آنها توسط سیل از بین رفته و برای وصلی مجدد گاز، نیاز به ایجاد دوباره راه می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا نمود تا در طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نموده و در صورت هر گونه اشکال با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند./  انتهای پیام